3ღ.Me & my time



Cześć kochani przychodzę do was z nowym postem .Czy tak jak ja lubicie czasem zostawić to wszystko co się dzieję wokół was i zostać sam na sam ze sobą . Bez żadnych hałasów , komentarzy ,po prostu sami . Zostać w miejscu gdzie tylko wy sie liczycie , gdzie słyszycie tylko swoje myśli , tylko swoje zdanie .Gdzie możecie sobie wszystko przemyśleć , rozważyć , i podjąć decyzje . I wtedy liczy sie tylko to co wy naprawdę uważacie za rozsądne .Ja korzystając z pięknej sierpniowej pogody która rzadko w tym roku nas rozpieszcza , udałam się właśnie na zdjecia w takie miejsce gdzie byłam tylko ja i aparat .Sami zobaczcie : 



           




SHORTS : BERSHKA
T-SHIRT : BUTIQUE
SHOES : BUTIQUE
WATCH : GENEWA
BAG : CROPP  

 

                                                                 

@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM