Follow by Email

3ღ.Me & my time



Cześć kochani przychodzę do was z nowym postem .Czy tak jak ja lubicie czasem zostawić to wszystko co się dzieję wokół was i zostać sam na sam ze sobą . Bez żadnych hałasów , komentarzy ,po prostu sami . Zostać w miejscu gdzie tylko wy sie liczycie , gdzie słyszycie tylko swoje myśli , tylko swoje zdanie .Gdzie możecie sobie wszystko przemyśleć , rozważyć , i podjąć decyzje . I wtedy liczy sie tylko to co wy naprawdę uważacie za rozsądne .Ja korzystając z pięknej sierpniowej pogody która rzadko w tym roku nas rozpieszcza , udałam się właśnie na zdjecia w takie miejsce gdzie byłam tylko ja i aparat .Sami zobaczcie : 



           




SHORTS : BERSHKA
T-SHIRT : BUTIQUE
SHOES : BUTIQUE
WATCH : GENEWA
BAG : CROPP  

 

                                                                 

Komentarze

Obserwatorzy

YouTube

.

.
Moje zdjęcie
Hej nazywam się Kinga mam 15 lat i pochodze z miasta Żor niedaleko Katowic. Interesuję sie modą , sztuką , gastronomią , wizażem oraz fotografią. Moją uwage skupiam na projektach własnych ubrań .Moją ogromną pasją są podróże. Jeżeli wszedłeś na mojego bloga zapraszam cie do zostania ze mną na dłużej . Mam mnóstwo pomysłów które mogą stać się inspiracją dla ciebie . Serdecznie cie zapraszam .

Instagram : kingstyyle

Popularne posty z tego bloga

1ღ. My first time on blog.

95ღ. Egypt Travel To Country Of Pyramids Of Faraons

94ღ. Izrael Travel To Country of History To Dead Sea