4ღ . Diy - Grey T-shirt



Hej kochani . Przychodzę do was z kolejnym diy , tym razem postawiłam na kolejny basic w odcieniu ciemnego szarego . Postanowiłam nadać mu trochę charakteru . Jeśli jesteś ciekaw jak można to zrobić zapraszam Cie do obejrzenia .

1.Do wykonania potrzebujesz następujących rzeczy : koszulki ( ja wybrałam w odcieniu ciemnego szarego), igły z nitką , zamka ( ja wybrałam biały ) , szpilek , kredy białej , białej wstążki oraz nożyczek.




   2. Zaczynamy . Na początku zakładamy naszą koszulkę i zaznaczamy miejsce w którym chcielibyśmy mieć rozcięcie . Moim wyborem było nieco wyżej nad łokciem .Po zaznaczeniu ściągamy naszą koszulkę składamy na pół i odrysowujemy w tym samym miejscu linię rozcięcia na drugim rękawku.


3. Kolejnie od zaznaczonego rozcięcia rysujemy coś podobnego do trójkąta ( zobacz na
 zdjęciu ) , a następnie wycinamy nożyczkami .


4. Kolejnym krokiem jest nasze nacięcie . Naciągamy delikatnie tak aby nasze końce rozcięcia się nieco zrolowały do środka . Wokół tego malujemy kredą cos takiego ( przedstawione na zdjęciu ) .


5. Wycinamy zgodnie z wyrysowanym kształtem i wiążemy na supełek zostawiając niewielką lukę w postaci rozcięcia (zobacz na zdjęciu ) , od przedniej strony zawiąż biała wstążkę na supełek i odwródź na drugą stronę .Tam dowiąż na drugi supełek szare rozcięcie.



6.Kolejnym krokiem jest odcięcie naszych szarych skrzydełek supełka i zawiązanie białej wstążki na kokardkę .Wszystkie czynności powtórz tak samo na drugim rękawku bluzki .




7. Tak o to prezentuję się bluzka z naszymi rozcięciami i przewiązanymi kokardkami. 


8. Teraz zajmiemy się zamkiem . Koszulkę odwracamy tyłem na przód i umiejscowiamy zamek w dowolnym miejscu jakie nam odpowiada ( moim wyborem było miejsce z tyłu szyi ). Przypinamy go szpilkami tak aby się nam nie poruszył przy wszywaniu i następnie przyszywamy .

   
9. Nasza koszulka jest gotowa a efekt końcowy prezentuję się tak . Jak wam się podoba ? 


  


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM