5ღ . Silver weekend .


   
Hej wszystkim wpadam do was z nowym postem przed weekendem . Otóż niestety będzie to nasz ostatni weekend przed rozpoczęciem szkoły . Szczerze mówiąc nie mam pojęcia kiedy zleciały te 2 miesiące . Dopiero co żegnaliśmy się ze szkołą , odbieraliśmy świadectwa i planowaliśmy co będziemy robić a już nie długo trzeba będzie wracać. Ale no już koniec o tym przygnębiającym nas temacie . Wykorzystajcie ten cały czas na max który nam pozostał . Ja życzę wam aby był on niezwykły i żebyście go długo pamiętali . Ja na pewno nie zostawię go w spokoju i wycisnę z niego co tylko będzie się dało . Korzystajcie z tej pięknej pogody która jak na razie jest w świetnej kondycji i chce nam umilić ten czas . Zróbcie to wszystko na co macie ochotę i co już od dawna drzemie w waszej głowie . Na koniec zapraszam was wszystkich do zobaczenia mojej kolejnej sesji .Ja się z wami żegnam życzę udanego weekendu i do zobaczenia w poniedziałek w nowym poście .Trzymajcie się kochani . Paa 












SWEATHER : ORSAY
                                                                   SHORTS : DIY
                                                                SHOES : CHANEL
BAG : MOHITO 
WATCH & JEWELLRY : MOHITO
                                                                           


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM