6ღ. BACK TO SCHOOL : Diy organizer notebook



      Hej kochani . Jak tam weekend wam minął ? Co u was słychać ? Mój był taki jaki sobie    zaplanowałam i zrobiłam wszystko to na co miałam ochotę  . Mam nadzieję że wy   spędziliście go dobrze tak jak sobie zaplanowaliście i tak jak chcieliście .Niestety skończył się on już i zaczynamy nowy tydzień . Wracam do was po weekendzie i przychodzę do was z  krótką serią BACK TO SCHOOL którą przedstawię wam w diy . Składać się będzie ta seria z 3 postów w którym pokaże wam jak można ciekawie urodzajnić sobie zwykłe rzeczy do szkoły. Dziś zaczynamy pierwszy z postów i będzie on dotyczył jak można zmienić zwykły kalendarz / zeszyt w organizer .Zapraszam do oglądania . 


1.Do wykonania potrzebujesz : zeszytu / kalendarza / notatnika bądź pamiętnika 
dowolnego koloru ( ja wybrałam czarny ) , rożnego typu ozdobnych tasiemek , kleju
w sztyfcie oraz kleju kropelki , kartki dowolnego koloru , kartoniki ozdobne , kartki z 
bloku rysunkowego , kartki z bloku technicznego , ołówek nożyczki , różnego typu 
ozdoby ( kokardki , koraliki itp ) , linijkę i białą kredę .



                                                         

       


 2. Zaczynamy . Krok 1 . Wyciągamy nasz notebook oraz klej kropelka , i w moim 
przypadku były to cyrkonie które znajdziecie w każdej pasmanterii .
                      
                                        

3. Kolejnie układamy nasze cyrkonie tak jak nam odpowiadają . Polecam zrobić zdjęcie telefonem . A następnie przyklejamy .

             
4.Gdy już przykleimy nasze cyrkonie czekamy do wyschnięcia ich następnie otwieramy 
nasz zeszyt na drugiej stronie okładki . I tworzymy kieszonki . Z kartki bloku rysunkowego 
wycinamy jak na zdjęciu przedstawione prostokąty o wymiarach ( niżej na zdjęciu ) .



5. Kolejnie nasz prostokąty białą kredą odrysowujemy na czarnych kartkach bolku 
technicznego  i wycinamy je .



6. Gdy już wytniemy nasze prostokąty zabieramy się za wycięcie zgodnie z szerokością
naszych prostokątów kartkę o szerokości 2 cm zgiętą na pół ( zobacz na zdjęciu ).
i przyklejamy do spodu naszej kieszonki . Z kolejnych kartek bloku technicznego wycinamy
harmonijki o szerokości 1,5 - 2cm oraz długości zgodnej z długością naszych kartoników . 
I także przyklejamy do prostokątów w ten sposób ( zobacz na zdjęciu ) .




7. W ten sposób z wszystkich kartoników prostokątnych tworzymy kieszonki .



8.Zgodnie z szerokością naszego zeszytu przyklejamy je do niego . Ja [przykleiłam
je w ten sposób :




9.Kolejnym krokiem jest ich ozdobienie . Ja do tego użyłam swojej srebrnej wstążki i 
ozdobiłam je w ten sposób .

  
10 . Kolejne dwie strony naszego zeszytu sklejamy razem .


11. Teraz tworzymy naszą stronę tytułową . Zawieramy na niej co tylko chcemy . 
Moim wyborem została moja nazwa na blogu oraz cytaty i drobne rysuneczki które
wykonałam sama markerem oraz spód do którego przykleiłam 
srebrną wstążkę .





                         12. Przewracam na kolejną stronę i tam do kartki przyklejamy czarną 

 kartkę z bloku technicznego . Następnie z kartki bolku techinczego koloru białego 
wycinamy kartę rozmiaru nieco mniejszego niż czarna kartką i ja na tej kartce 
stworzyłam sobie plan lekcji do szkoły który wykonałam sama za pomocą markera
mój plan lekcji ozdobiłam koralikami z literkami w ten sposób   .


 


                        
                         

13. Na następnej stronie przyklejamy kartę z bloku technicznego kolory białego . Rysujemy
rameczkę markerem ( przedstawiona na zdjęciu ) ta strona w moim zeszycie zostanie 
przeznaczona na zdjęcia .


14. Przewracamy nasz zeszyt na kolejną stronę przyklejamy kartkę bloku techinczego 
koloru białego wykonujemy tą samą ramkę co na poprzedniej kartce 
i piszemy cały kalendarz.



15. Na następnej stronie obok wykonujemy te same czynności co na poprzedniej
dodatkowo wykorzystujemy kartonik ozdobny koloru srebrnego i wykonujemy z niego
prostą kopertkę czubek koperty ozdabiamy małą biała kokardką . A dół naszej kartki 
przyozdabiamy srebrną tasiemką i białą kokardką . Wszystko przyklejamy klejem
w sztyfcie .





16. Na kolejnej stronie wykonujemy te same czynności co na poprzedniej i robimy 
podział na kolumnę ( E-mail i druga Facebook ) oraz jedną wielką na dol e ( Phone i Contact )
efekt do zobaczenia w filmiku na samym końcu .

17. Nasz zeszyt przewracamy na sam tył . Na ostatniej stronie czyli drugiej stronie zeszytu 
tworzymy taką samą kieszonkę co na początku .


18 . Na stronie obok kieszonki przyklejamy kartkę bloku technicznego białą
tworzymy ramkę oraz następujące napisy . W ten sposób : 




19 . Przewracam na drugą stronę wykonujemy te same czynności co powyżej ,
dodatkową z czarnej kartki tworzymy kopertę najzwyklejszą, przyozdabiamy
kokardką oraz w ten sam sposób wykonujemy kieszonką a bok naszej kartki
przyozdobiłam srebrną wstążką oraz bala kokardką i koralikiem 
z literką mojego imienia. 


           



                             

                                       

                                                     
20. Zarazem jak i pierwszą stronę jak i ostatnią stronę naszego notesu do pisania przyozdobiłam
srebrną wstążką na bokach oraz biała kokardką u góry .


Myślę że mój sposób przerobienia zwykłego notesu wam się spodobałam . 
uważam także że jest to fajny sposób na prezent przyjaciółce na urodziny .
Poniżej zostawiam wam filmik z dokładną prezentacją notesu .
Do zobaczenia buziaki PAA.














@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM