7ღ . BACK TO SCHOOL - Diy Bookmark




Hej wszystkim . Co tam u was ? Jak minął dzień ? Czy też jesteście przygnębieni jutrem . Otóż tak jutro wracamy do szkoły . Niebywałe że to już się wszystko kończy . Mam nadzieję że dzisiejszy dzień był bardzo dobrze spędzony mimo myśli o jutrzejszym dniu . I że całe wasze wakacje były takie jakie cały poprzedni rok szkolny planowaliście . Myślę że każdy z was wypoczął , wziął głęboki wdech , cieszył się każą chwilą i wykorzystywał ją na tyle ile się tylko dało . Zapamiętajcie dobrze te wakacje i wspominajcie je i każdy wyjątkowy moment który utkwił wam w pamięci . Przypominacie sobie o nim w trudnych chwilach myślę że będzie to dobry sposób na pozbycie się smutków. A ja dzisiaj tak jak obiecałam przychodzę do was z kolejnym postem z serii BACK TO SCHOOL . Tym razem mam dla was akcesorium tak myślę że można to tak nazwać . Mianowicie zrobimy dziś zakładki czy to do Książki , zeszytu , pamiętnika . Ja swoje wykonałam do mojego notebook'a którego zrobiłam w poprzednim poście . Sami zobaczcie . Zapraszam do obejrzenia : 



1. Do wykonania tego potrzebujesz : kartki z bloku technicznego koloru białego , linijki , ołówka , nożyczek , markera koloru czarnego oraz starych metek z ubrań .





2. Czy pamiętacie naszą stronę z kieszonką i małą czarną kopertą .Tak dla przypomnienia (wstawiam wam zdjęcie) to właśnie do tych dwóch elementów wykonamy tak zwane akcesorium .


3. Zaczynamy . Bierzemy nasze kartki  techniczne oraz metki z ubrań ( ja wybrałam w kształcie strzałki ) i starannie odrysowujemy je ołówkiem w ten sposób :


4. Kolejno wycinamy je nożyczkami . Bierzemy marker i rysujemy na naszej zakładce coś w stylu rameczki ( zobacz na zdjęciu ) malujemy je na wszystkich naszych wyciętych zakładkach   : 




5.Gdy już mamy gotowe nasze zakładki możemy na niej napisać co tylko chcemy . Możemy wyróżnić wtedy za pomocą tego jakiś dzień moment sytuacje czy też jakiś czas który wspominamy lub także rzecz czynność którą musimy zrobić np. zapisać nasz sprawdzian lub ważne spotkanie co tylko chcemy wyróżnić :




6. Ja swoję zakładki będę przyklejała w swoim notebook'u w ten sposób ( zobacz na zdjęciu ) to znaczy  dzióbkiem do góry aby wystawał poza obramowanie naszego zeszytu .





7. Następnie przechodzimy do naszej czarnej kopertki ,ona także nie zostanie pusta .Do wykonania tego potrzebujesz tych samych materiałów co do poprzednich zakładek . Bierzemy naszą kolejną metkę z ubrania ( ja wybrałam prostokątną ) odrysowujemy ją dokładnie na kartce i na koniec wycinamy .




8.Kolejno używamy naszego markera do ozdobienia nieco naszych karteczek (ja wykonałam małe serduszko w prawym dolnym rogu ) i chowamy je do naszej koperty  :







9.I tak oto prezentują się nasze zakładki :


10 . Myślę że takie zakładki można sobie stworzyć nie tylko do takiego użytku ale także jako zakładki do książek do zeszytu czy też portfela na zapisanie numerów czy tym podobnych .Nasze kartki z czarnej koperty mogą pełnić różne funkcje zakładki do zapisania czegoś lub także do zapisania czyjegoś kontaktu lub dania swojego . Mam nadzieję że post wam się podobał i że będą wam przydatne takie zakładki . Trzymajcie się i do zobaczenia niedługo .Paa


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM