11ღ. Lace & Copper Outfit




Cześć wszystkim ! Czy wszyscy dziś zadowoleni ? Tak tak mamy weekend . Pierwszy tydzień już za nami . Nareszcie wolni . U was też już terminy sprawdzianów umówione ? U mnie już tonie cały następny tydzień . Ale do rzeczy. Jak dla mnie ten tydzień minął naprawdę szybko i powiem wam szczerze że minął mi on bardzo dobrze i mile . Nie spotkał mnie leń rannego wstawania i smutny humor chodzenia do szkoły  ani ta sama rutyna . Nie właśnie było odwrotnie . Nawet z chęcią szłam i z uśmiechem , starałam się myśleć pozytywnie . Wiadomo były tam jakieś małe załamki ale otoczenie szybko pomogło mi je wyrzucić z myśli . I wszystko stawało się lepsze . Z tego tygodnia jestem zadowolona zrobiłam to co chciałam i czuję się usatysfakcjonowana . Już planuję kolejne plany na przyszły  tydzień . I postanowiłam wziąć sobie wszystko na luzie , na głębokim oddechu bez zbędnego pośpiechu niepotrzebnych nerwów i złego samopoczucia . Teraz mamy weekend , 
fajny czas .Postarajcie się oczyścić myśli . Fajnie go spędzić . Cieszyć się każdą chwilą i jej nie tracić . Wiadomo minie on nam szybko ale zróbcie to co chcecie aby choć krótki był wartościowy . A tak na zakończenie przychodzę do was z kolejną sesją tym razem postawiłam na coś innego . W odcieniach dosyć takich unikalnych . Połączyłam plisowaną spódniczkę z koronkową bluzeczka. Sami zobaczcie . Zapraszam serdecznie do oglądania .








Zapraszam was do obserwowania mnie na blogu jak i na facebook 'u i do komentowania . Ja się z wami żegnam . Trzymajcie się . Do zobaczenia po weekendzie .Paa


BLOUSE : ZARA
SKIRT : ZALANDO
SHOES : DEEZ24
BAG: PRADA 
WATCH : ADIDAS




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM