12ღ . White Boho T-shirt


 Hej kochani . Witam was wszystkich po weekendzie . Myślę że każdy z was naładował baterię i jest zwarty do pracy w nowym tygodniu . Mamy dziś poniedziałek . Szczerze mówiąc nie był to mój mocny dzień . Niestety poniedziałkowe dni nie należą do mich ulubionych dni tygodnia . I większość z nich nie wspominam dobrze . Zawsze czuję się rozemocjonowana po poprzednich dniach odpoczynku . I zazwyczaj w ten dzień wszystko się porządkuję na swoje miejsce i jest on dniem w którym dla mnie wszystko jest porozrzucane . W połowie dnia marzę jednak o tym by już się skończył i to co złego się wydarzyło przeminęło . Przez cały ten dzień czuję niesiony na sobie ciężar . I  wraz z tym idące zmęczenie . Jedyną rzeczą ratującą tą sytuacje mojego złego poczucia jest wyjście na rolki , które od pewnego czasu stały się moim zainteresowaniem . Jednak gdy w takie dni pada czy jest brzydka pogoda i nie mam możliwości wyjścia na nie . Zaszywam się w kuchni . Ale nie po to by sięgnąć po pudełko lodów do lodówki i zasiąść na kanapie przed telewizorem . Nie ,wręcz odwrotnie . Mianowicie po to gdyż gotowanie jest to co lubię robić a branie inspiracji z sławnych kucharzy świata i przygotowanie dania z ich receptur jest dla mnie wspaniałą rzeczą . Natomiast od jutra zaczynie się wszystko od nowa , nowy dzień ,nowa szansa , nowe możliwości , nowe zadania do wykonania . Mam nadzieję że będzie to mile spędzony czas . I że ten tydzień minie wam naprawdę dobrze . Zostawiam wam tutaj moja kolejną sesję i zapraszam do oglądania <3  : 







BLOUSE : RESERVED
SHORTS : ZARA
SHOES : DEEZE
WATCH : GENEWA
BAG : PRADA
JEWELLERY : DIY  





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM