13 ღ. Diy Organizer Jewellery



Witam wszystkich . Wpadam do was z kolejnym postem tym razem nie z sesją , a z postem diy . Chciałabym wam dzisiaj pokazać jak można w fajny sposób uporządkować swoją biżuterię a także ładnie ją wyeksponować niż włożyć po prostu do pudełka , schować i zamknąć szafkę . Wyeksponowałam moją biżuterię w dosyć nie typowy sposób używając do tego nie typowego akcesoria . Mianowicie użyję wieszaka troszkę innego bo nie jest to typowy wieszak na którym większość z nas trzyma swoje rzeczy w szafie . Wieszak który ja wybrałam , jest to wieszak na paski , szale i inne dodatki . A ja użyje go do zrobienia wieszaka na biżuterię . Zapraszam cie jeśli jesteś ciekaw co można z tego zrobić : 



1.Do wykonania tego potrzebujesz : wieszaka ( ja wybrałam biały metalowy i zakupiłam go w sklepie ikea ) , kleju kropelki oraz jakiś ozdóbek w postaci koralików  i kokardek .



2.Rozkładamy nasze rzeczy i zabieramy się do prostych czynności : 



3. Bierzemy nasz wieszak i koraliki . Na wieszaku umiejscowimy nasze ozdoby w tak sposób jaki tylko chcemy . Następnie przyklejamy je klejem kropelką :




4. Kolejnym krokiem jest pozostawienie naszego wieszaka do wyschnięcia tak aby wszystko dobrze się przykleiło . Ja dodatkowo gdy wszystko mi przeschło podkleiłam jeszcze raz dla pewności .




5.Następnie znajdujemy miejsce w naszym pokoju w którym miało by się to znaleźć i w moim wypadku był to słup . Przybiłam do niego gwóźdź. Kolejno powiesiłam wieszak :



6. Tak o to prezentuję się efekt końcowy po zapełnieniu naszego wieszaku : 




Mam nadzieję że sposób w jaki można zagospodarować miejsce i przy okazji uporządkować swoje dodatki wam się spodobał .Nie jest to nic trudnego ani wymagającego specjalnych zdolności . Życzę wam miłej reszty tygodnia . I zapraszam serdecznie do obserwowania mnie i komentowania . Ja się wami żegnam i do zobaczenia kochani w następnym poście . Paa






@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM