14ღ . Nude Outfit



Hej kochani . Witam was wszystkich w piątkowy wieczór ! Tak , to już piątek .Nie wiem jak wam ale mi minął ten tydzień tak szybko . Dopiero co do was pisałam w poniedziałek i życzyłam wam miłego tygodnia a tu już koniec jego .Jeżeli mam ocenić ten tydzień to był on dla mnie trudnym tygodniem i pracowitym . Szczerze mówiąc był ciężki i dosyć chaotyczny . Dużo się działo . Lubie takie tygodnie kiedy są one pełne i wykorzystane do samego końca . Jednak ten był trudny i niestety nie miły w odczuciu dla mnie . Miałam tam załamek dosyć sporo ale myślę pozytywnie o następnym tygodniu że będzie on lepszy dla mnie .Mam już kilka pomysłów na następny i myślę że jak wszystko pójdzie po mojej myśli to będzie udany . Dziś zaczynamy już kolejny weekend . Bardzo się na niego cieszę gdyż będzie on bardzo aktywny i wykorzystany ze wszystkich sił . Raczej sobie nie poleniuchuje wręcz przeciwnie będzie on naprawdę bez chwili wytchnienia . Ja wam życzę udanego weekendu , mile spędzonego czasu i samych pozytywnych wrażeń .Uwarzajcie na siebie i bawcie się dobrze .Ja dzisiaj zostawiam wam post z moją kolejną sesją tym razem postanowiłam na urok miejski . Sami zobaczcie .Ja się z wami żegnam . Widzimy się w nastepnym poście w przyszłym  tygodniu . Trzymajcie się cieplutko . Do zobaczenia . Paa <3 









T-SHIRT : DIY 
CARDIGAN : ORSAY
WHITE JEANS : BERSHKA
HIGH SHOES : RESERVED 
WATCH ; GENEWA
BAG ; CHANEL 
JEWELLERY : LILOU  

  


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM