15ღ. Flower & Pink Outfit



Cześć wszystkim . Przychodzę do was dzisiaj późną porą niestety natłok obowiązków dodatkowych zajęć spowodował to . Ale najważniejsze że jednak dotarłąm dzisiaj do was . No cóż mamy poniedziałek . Zakładam że większość z was nie jest tym faktem zadowolona . Uwierzcie mi , mi też nie jest to na rękę . Tym bardziej dlatego iż rozchorowałam się pod koniec weekendu . Nie jest to nic wielkiego ale jednak utrudnia mi to wiele rzeczy . Jeżeli chodzi o mój dzisiejszy dzień to jest to najgorszy z poniedziałków które były . Nie wiem jak u was ale u mnie pogoda jest paskudna . Od piątkowej nocy pogoda zmieniła się tak bardzo . Z upału przyjemnego nadeszły ciemne chmury i zimno .  Pada , siąpi cały czas , jest zimno i do tego cały dzień zachmurzone .A jak u was z pogodą ? Przyznaję że kiedy zaczynają się takie pogody mój humor traci wszelkie walory i niestety wchodzi na mnie handra .Dziś moj dzień był porażką nie chciało się mi niczego , oczy zamykały się mi same , mój humor był w fatalnej kondycji do tego jeszcze kilka załamek w ciągu dnia i wszystko legło w gruzach . Mam cichą nadzieję że to tylko kilka dni przejściowych takiej pogody . I że wkrótce wróci jeszcze do nas słoneczko i zrobi się cieplej . I znów będzie można cieszyć się piękną pogodą . Mam także nadzieję że nie są to już oznaki jesieni . Owszem lubię tą porę roku ale jednak pod inną odsłoną mianowicie tą cieplejszą . Ja dzisiaj przychodzę do was z postem z mojej sesji . Aby rozweselić dzisiejszy ponury dzień wprowadzam motyw kwiatów i pudrowego róży który od razu przypomina nam o tych pięknych ciepłych pogodach . Sami zobaczcie . Ja się z wami już dzisiaj żegnam życzę miłego wieczorku . Do zobaczenia w kolejnym poście . Paa.








COAT : BUTIQUE
T-SHIRT: ZARA
                                                                   SHORTS ; DIY
SHOES : STRADIVARIUS
BAG : MOHITO
                                                                 WATCH : MOHITO
 

@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM