17ღ. Paradise & White Jeans



Hej wszystkim . Znów widzimy się w piątkowy wieczór. Nie wiem jak wam , ale mi te tygodnie tak szybko lecą . Początek tygodnia i jego start był marny wręcz do niczego . Jednak z każdym dniem wszystko nabierało rozmachu i stawało się o niebo lepsze . Na wszystko miała też wpływa pogoda .Czy to na mój humor , nastrój czy samopoczucie . Otóż na szczęście deszcz poszedł i wyświeciło słoneczko . Niestety zimno zostało ale ważne że promyki słońca się pojawiły i wszystko naprawiły . W sumie nie mam się co dziwić że zimno zostało przecież wczoraj był pierwszy dzień jesieni . Nie mam co wymagać od pogody . Nastaje przecież już zimniejsza pora roku jaką jest jesień . I nie będzie już słońce grzało teraz to jednak trzeba już przybrać na siebie coś cieplejszego .Mam tutaj na myśli sweterki . Powiem szczerze mam małą obsesje na punkcie sweterków . Nie ważne jaki to rodzaj czy to przez głowę , z golfem czy to cardigan nie ważne . Najważniejsze że sweter . Czy jest zimno i jest mróz czy jest gorąco i nosimy spodenki to ja zawsze gdzieś ten sweter na sobie mam . Jest to ulubiona moja rzecz do noszenia . Większość moich bluzek ma strukturę dzianinową . Po prostu bardzo je lubię . A czy to krótkie czy aż po kostki .Dlatego też przychodzę dzisiaj z kolejnym postem z mojej sesji w którym elementem mojego stroju jest właśnie sweterek w kolorze pudrowym . Połączyłam dwa delikatne dosyć kolory z dwoma  a właściwie trzema akcesoriami odbijającymi się i przełamującym  tą delikatność . W przyszłych postach będziecie mogli zobaczyć mnie bardzo często w stylizacjach właśnie z swetrami . Zapraszam was do obejrzenia stylizacji i życzę wam miłego weekendu . Do zobaczenia . Paaa












SWEATHER : MARAVILLA 
WHITE JEANS : DIY          
BOOTS : ZALANDO 
JEWELLERY : MOHITO   
WATCH : GENEWA 
BAG : MICHAEL KORS 

@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM