18ღ . Gold Outfit



Cześć wszystkim . Jak się macie ? Tak tak znów po weekendzie , znów poniedziałek . Nie wiem jak u was ale mój weekend był wspaniały . Przez ten weekend mogliście mnie spotkać w Warszawie . Tak właśnie w Warszawie . Był to już któryś z kolei z pośród moich wyjazdów do niej . Krótka recenzja na temat tego miasta ....?  Hmmm.... Czemu nie .A więc miasto te jest tak urokliwe pod względem przewijających się tam ludzi . Różnorodne kultury , style ubierania, upodobania czy rodzaj muzyki słuchanej przez tych ludzi sprawia że można  dostrzeć różnorodność pomiędzy nami . Każdy z tych ludzi prezentuje zupełnie inną historię i przede wszystkim siebie . Ludzie ci ubierają na siebie tak odmienne ubrania i łączą je w różny sposób . Czasem są to połączenia takie na które  nikt sam by nie wpadł że można to w ten sposób na siebie założyć . Jeżeli natomiast chodzi o samo miasto to jest ono ogromne i zatłoczone . Jeśli chodzi o mnie nie jest to żaden problem z ilością ludzi czy zatłoczeniem , wręcz przeciwnie bardzo to lubię . Miasto to jest piękne jak i za dnia tak i nocą . Nocą przejście się po Karkowskim Przedmieściu jest to coś cudownego . Pięknie oświetlona droga wraz z głośnymi restauracjami czy barami lub dyskotekami pomiędzy zabytkami Warszawy . Coś wartego do zobaczenia . I co urzeka mnie najbardziej to wyjazd na szczyt Pałacu Kultury o godz. 00:00 i oglądanie błyskotliwej panoramy Warszawy  . A także widniejącego widoku stamtąd na Stadion Narodowy . Pięknie oświetlony ogromny Stadion na którym rozegrało się tyle ważnych wydarzeń których jestem ogromną fanką . Generalnie moje wyjazdy do Warszawy kończą się pięknymi wspomnieniami i zadowoleniem tym miastem . Uważam że jest tam wspaniale i panuję tam specyficzna atmosfera wyróżniająca te miasto od innych . Tak więc troszkę się rozpisałam ,mam nadzieję że nie zanudziłam nikogo .A teraz wracając mój dzień dzisiaj był taki średni ani dobry ani zły . Nie potrafię go określić . Po prostu był nijaki . A mój dzisiejszy post dotoczy kolejnej mojej sesji . Tak jak wspomniałam w ostatnim poście będą pojawiały się sweterki w moich stylizacjach sami zobaczcie jaki dziś wybrałam . Ja wam kochani życzę miłego dnia jutro i do zobaczenia . Paa.








SWEATHER : MARAVILLA
SKIRT : MOHITO
SCHOES : CHANEL
BAG : CHANEL
WATCH : GENEWA
SUNGLASSES : JEEPERSPEEPERS






@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM