19ღ . Diy : Pink T-shirt With Brads



Hejka kochani ! Piszę dzisiaj nowego posta dla was . Dotyczyć on będzie kolejnego Diy .Tym razem będzie to diy  koszulki. Zakupiłam do tego postu koszulkę koloru pudrowego w odcieniu różu i ćwieki nie dużego rozmiaru . Jeżeli chodzi o samo wykonanie tej rzeczy nie jest to nic skomplikowanego . Uwierzcie mi . Stopień trudności wykonania koszulki jest naprawdę zerowy . Nie ma się co obawiać o swoje zdolności artystyczne . Proste ale za to odmieniające . To co wykonam pozwoli nam urodzajnić naszą koszulkę aby nie była taka zwyczajna . Nadać jej charakteru małego bo małego ale zawsze innego . Jeżeli jesteś ciekaw tego co zrobiłam . Zapraszam cie bardzo serdecznie do zobaczenia krótkiego Diy :




1. Do wykonania potrzebujesz : Koszulki ( moja to pudrowy róż) oraz ćwieki 20 szt .


2. Następnie rozłóż koszulkę w wygodnym ci miejscu i wysyp 10 szt ćwieków .


3. Kolejnie  weź jeden z rękawów swojej koszulki . Kiedy rękaw jest zgięty na połowę wyznacza on połowę rękawu . Te zgięcie przełoż na środek drugiej części rękawku :



4. Wysypane ćwieki poukładaj na rękawie tak jak ci odpowiada . Sugeruj się wyznaczona linią jako środka . Z pewnością ci to pomoże .


5. Następnie zabieramy się za przypinanie naszych ćwieków . Aby nie zapomnieć ich układu ja w tym celu wykonałam zdjęcie które ułatwiło mi to do zapamiętania układu :


6.Zrzucamy nasze ćwieki na bok i bierzemy się za ich przypięcie do koszulki . Wykonujemy to w ten sposób : ząbki które posiada ćwiek przebijamy przez materiał bluzki i nasze ząbki zamykamy do środka :




7. Następnie na wyznaczonej lini w równych odstępach przypięłam ćwieki w ten sposób :


8. Kolejnie sugerowałam się zdjęciem na telefonie i wykonywałam według niego przypięcia ćwieków do koszulki :



9 . Tak o to wygląda nasz rękaw po ukończeniu :


10. W ten sam sposób postepujemy w przypadku naszego drugiego rękawu :


11. Tak o to prezentuje się efekt końcowy naszej pracy :




Myślę że sposób wykonania naprawdę prosty ale za to śliczny . Pozwala uzyskać niepowtarzalny efekt . Nikt nie będzie miał takiej samej jak ty . Ja jestem zwolennikiem odróżniania się i pokazywania siebie . A robienie ubrań jest dla mnie ogromną nauką i przedewszystkim hobbym które uwielbiam . Ciebie też zapraszam do próbowania . Do zobaczenia za niedługo . Paa




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM