20ღ . Brown & Pink Outfit



Cześć wszystkim . Witam się z wami tutaj w piątkowy wieczór . Tydzień minął trymiga i kolejny weekend , z którego bardzo się cieszę . Szczerze po całym tygodniu jestem tak zmęczona . Mój organizm na każdym kroku mi to pokazuję . Ten tydzień od początku rozpoczął się źle . Później natomiast leciał z dnia na dzień tak samo źle jak w pierwszy dzień .Tam drobne sytuacje momenty dające szczęście , które wydarzyły się gdzieś w ciągu tych dni nieco poprawiły stan rzeczy ale natłok przygnębiających sytuacji codziennych zabierał całe szczęście i wszystko traciło urok . Ale jest też wyjście z tej złej chandry .Otóż od dwóch /trzech dni u mnie panuje wysoka temperatura jak na jesienną pogodę . Przyświeca nam słoneczko cieplutko . Promyki słońca przebijają przez okna i świat zaraz się zmienia i jest taki piękny . Pogoda jak dla mnie ma duże znaczenie na moje samopoczucie . A taka która panuje od dwóch / trzech dni jest dla mnie lekiem na wszystkie trudności . Jesienna pogoda wiadomo jaka bywa zmienna , chłodna i deszczowa . Ja lubię jednak tę porę roku ale w cieplejszej odsłonie . Wtedy ubieranie staję się naprawdę ciekawe .Można założyć na siebie kilka warstw nie martwiąc się o to iż będzie nam za zimno lub za ciepło . Taką charakterystyczną rzeczą dla tej pory roku jest kurtka skórzana dowolnego koloru . Łączona w przeróżne stylizacje z przeróżnymi ubraniami i na różne sposoby . Ja także w swojej garderobie posiadam kilka takich w różnych rodzajach i kolorach . Jedna z nich jest koloru brązowego . Połączyłam ją z sweterkiem oraz koronkową sukienką wraz z jesiennymi botkami . Spójrzcie sami na moja sesję . Kolorem przewodnim dominującym tutaj jest kolor brązowy . Bardzo charakterystyczny dla jesieni . Ja będę się już z wami żegnała i zapraszała was do komentowania oraz obserwowania mojego bloga a także Facebook'a . Życzę wam udanego weekendu i pięknej pogody . Bawcie się dobrze . Do zobaczenia w następnym poście . Papa .











JACKET : ZALANDO
SWEATHER : TALLY WEIL 
DRESS : MOHITO 
BOOTS : ZALANDO
BAG : PRADA 
WATCH : ADIDAS
JEWELLERY : LILOU 



@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM