9ღ .Black & White Outfit



Hej wam wszystkim . Dziś pierwszy dzień w szkole już taki normalny , codzienny , ta sama rutyna. Trzeba będzie się znów do wszystkiego przyzwyczaić , dobrze nastawić , dobrze zorganizować do wszystkich otaczających obowiązków . Nastawić nasze myśli na pozytywne myślenie . Cieszyć się każdą chwilą danym momentem . Walczyć o siebie o swoje umiejętności o swoją przyszłość o swoje marzenia . Przemyślcie sobie wszystko co chcecie zrobić to co chcecie osiągnąć i na czym wam zależy w tym roku szkolnym . Uwierzcie mi że kiedy naprawdę wyznaczycie sobie cele będzie wam łatwiej przebrnąć ten rok szkolny ponieważ ciągle będziecie sobie przypominać dlaczego to robicie i dlaczego znajdujecie się w tym miejscu .Będzie to bardzo motywujące do ciągłego działania . Wszystko róbcie dla siebie i tylko dla siebie nie zwracajcie uwagi na otaczający was świat , krytykę czy różne komentarze . Wiadomo zawsze jest ktoś kto będzie utrudniał ci to co chcesz zrobić będzie ci ciągle powtarzał po co to robisz? i po co ci to potrzebne ? . Wiem wiem .... jest to dosyć demotywujące dla każdego z nas. Obala to naszą determinację . Jednak ja wierzę w to że jeśli chcesz możesz zrobić wszystko co tylko chcesz . Trzymaj się swoich wytycznych i tak dojdziesz do upragnionego celu . Trzymaj się słynnego carpe diem a dam ci słowo że będzie to wyjście z tych wszystkich smutnych i opresyjnych sytuacji . Życzę tobie wszystkiego najlepszego i powodzenia . Trzymam kciuki za ciebie i myślę że każdemu z was się uda . A tak na zakończenie bardzo wam dziękuję 3 dni temu wybiło mi 1000 wyświetleń bardzo bardzo wam chciałam podziękować za to że jesteście ze mną tutaj i wspieracie mnie . Dużo to dla mnie znaczy . Mam nadzieję że będzie nas coraz więcej i że zostaniecie tutaj ze mną na długo .  Zapraszam do zobaczenia mojej kolejnej sesji :
                                 
                                                                     




             


SHIRT : TALLY WEIL
SKIRT : MOHITO
BOOTS : ZALANDO
BAG : ZARA 
WATCH : GENEWA 


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM