8ღ . BACK TO SCHOOL - Diy organizer box




Hej kochani jak tam rozpoczęcie i pierwszy dzień szkoły ? Dobrze wam minęły te dwa dni ? Mamy weekend więc czas na odpoczynek nabrania energii i głębokiego oddechu na przyszły tydzień . Myślę że będzie dobrze wszystko u was . I życzę pozytywnego myślenia na ten rok szkolny samych dobrych ocen sukcesów i mile spędzonego czasu . Ja dzisiaj wpadam do was z ostatnim trzecim postem z serii BACK TO SCHOOL myślę jeszcze nad podsumowaniem tej serii ale wszystko wyjdzie w trakcie . W dzisiejszym poście kolejnym diy chce wam przedstawić jak można z takiej dosyć niebywałej rzeczy zrobić ją w inny sposób i nadać jej inną czynność do użytku . Chcę wam pokazać jakie zastosowanie może mieć zwykła skrzynka na owoce lub warzywa które pewnie często widzieliście w supermarkecie lub na targach .Jeżeli jesteś ciekaw co można z niej wyczarować : Zapraszam do oglądania : 


1.Do wykonania tej rzeczy będziesz potrzebował : Skrzynki po owocach /warzywach znajdziesz ją w supermarketach lub na targach ( ja jednak swoją zakupiłam w sklepie ikea ) śrubokręt oraz spray dowolnego koloru ( ja wybrałam kolor chromowy ) :




2.Więc wyciągamy wszystko .Rrozpakowujemy i rozkładamy tak aby wszystkie elementy były nam dobrze widoczne : 









3. Następnie według instrukcji zabieramy się za składanie naszej skrzyneczki .W taki sposób jaki jest podany w instrukcji ( nie jest to skomplikowane ) :



4.Kolejnie zabieramy się za wkręcenie śrubek do skrzynki za pomocą śrubokręta :




5.Kolejnie kiedy ściany skrzynki są poskładane zostaje nam tylko przykręcenie jej  spodu :



6.Gdy nasza skrzynka jest cała poskładana zabieramy się za jej malowanie do tego użyję swojego sprayu w kolorze chromu i pomaluję ją z każdej strony : 




 7. Naszą skrzynkę zostawiamy do całkowitego wyschnięcia ( ja polecam wam zostawić ją na całą noc aby wyschnęła porządnie ) . Gdy już wyschnie będzie wyglądała o tak  : 




8 . Ja w swojej skrzynce przechowuję zeszyty oraz mój notebook . Jest to fajny sposób na przechowywanie wielu różnych rzeczy. Ja jednak wybrałam zeszyty do przechowywania w niej . Trzymam w niej te zeszyty z których muszę się uczyć lub mam zadanie lub także muszę spakować je na następny dzień : 



Myślę że pomysł wam się spodobał na dosyć nieoczywistą rzecz . Mam nadzieję że będzie to dobry pomysł na ozdobę waszego biurka . Komentujcie i piszcie mi jak wam się to podoba . Ja życzę wam miłego weekendu spędźcie go dobrze i miło . Do zobaczenia w poniedziałek . Trzymajcie się . Na razie .


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM