21ღ . Cardigan & Skin Shoes



Hejka kochani . Jestem . Melduję się z gotowością do pracy na blogu . Systematyczność moich postów została w tym tygodniu naruszona a wszystko to spowodowane tym że oddałam laptop do serwisu i nie miałam jak do was napisać . Od poniedziałku nie miałam także czasu na nic . Poprzednie dwa dni spędziłam na wyjeździe szkolnym i sprawy się nieco pokomplikowały . Ale ważne że już jestem . Ostatnia pogoda jest fatalna . Ciągle pada , siąpi deszczem i do tego jest bardzo zimno . Mam nadzieję że w najbliższym czasie się rozpogodzi i na termometrze pojawią się dodatnie stopnie . Bo od takiej pogody dostaje chandry i wszystko jak tylko wstanę jest na " nie ". Czy wy tez tak macie ? W takim czasie niczego się nie chce i jest się zdenerwowanym bez powodu . Ale już nie dręczmy tego tematu . Ja dzisiaj przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej .Zawiera ona tym razem aż dwa swetry połączone ze sobą w jednolity outfit . Jak pewnie wiecie jestem wielką ulubienicą swetrów . Kocham w nich chodzić i łączyć je z cieńszymi częściami garderoby z sezonów cieplejszych . Lubię dodać lekkości czy delikatności ciężkiemu swetru czy ciężkim butom. Dlatego też w tej sesji chcę wam to pokazać . Połączyłam spodenki z długim swetrem do kolan . Sami zobaczcie . Nie jest to typowe połączenie, ale za to moim zdaniem inne i ciekawe . Lubię wyglądać inaczej i bawić się modą w przenośnym znaczeniu tego stwierdzenia . Dobierać ubrania z różnych sezonów i łączyć je razem w spójną , jednolitą stylizacje . Mam nadzieję że post ci się spodoba . Każdego z was zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga czy Facebook'a . Serdecznie zapraszam i także się z wami już żegnam . Odezwę się do was za jakiś czas . Miłych dni . Do zobaczenia . Paa







SWEATHER : ZARA 
CARDIGAN : BOUTIQUE
SHORTS : CAMAIEU 
WATCH : MOHITO 
JEWELLERY : MOHITO
SHOES : DEEZEE
 BAG: MOHITO





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM