22ღ . Diy - Glass with Flowers



Cześć wszystkim . Witam się z wami w sobotę , tak właśnie w sobotę . Chyba po raz pierwszy od początku prowadzenia mojego bloga . W każdym razie przychodzę dzisiaj do was z nowym postem z serii Diy . Jak mogliście zauważyć jestem bardzo kreatywna i mam miliony pomysłów na różne rzeczy które gdziekolwiek zobaczę . Od razu w głowie zaświeca się lampka co można z tym zrobić . Tak i właśnie dziś chce wam pokazać co zobaczyłam i na co miałam pomysł . Diy te jest tym razem do pokoju jako ozdoba . A więc ostatnio w moje ręce wpadły butelki po śmietanie . Tak właśnie po śmietanie . Zużyte stały sobie w szafce . I gdy je zobaczyłam od razu miałam na nie pomysł . W moim użytkowaniu będą pełniły wazon w kompozycji z sztucznymi kwiatami . Jeżeli jesteś ciekaw co z tego zrobiłam zapraszam ci do dalszej części posta : 



1.Do wykonania tego potrzebujesz : 3 butelek po śmietanie , białej wstążki , koralików /perełek , 3 sztucznych kwiatów ( ja wybrałam dwa różowe i jeden kremowy ) .



2. Znajdujemy miejsce i bierzemy się do pracy .


3. Pierwsze zabieramy się za nasze kwiaty . Odcinamy im liście a następnie wymierzamy im odpowiednią długość zgodną z wysokością butelki .



4. W ten sposób postępujemy ze wszystkimi trzema . 



5. Zabieramy się za butelki . Przygotowujemy butelki 3 szt , nożyczki , wstążkę i koraliki / perełki .


6. Nabieramy garstkę koralików i wsypujemy ją do środka .



7. Wygląda to w ten sposób : będą one też pełniły funkcje podłoża oraz utrzymania kwiatu w odpowiedniej pozycji .



8. Następnie sięgamy po naszą wstążkę i zawiązujemy na kokardkę wokół ustnika butelki.



9 . W ten sposób postępujemy ze wszystkimi trzema butelkami .


10 .Okej , na koniec wkładamy nasze kwiatki  do  buteleczek.


Tak prezentuję się efekt końcowy moich działań :


Mam nadzieję że pomysł wam się spodobał . Myślę że fajna oryginalna dekoracja do pokoju aby go trochę rozweselić i nadać charakterku . Zapraszam was serdecznie do obserwowania mojego bloga i facebook'a . Życzę ci udanego weekendu do zobaczenia w następnym poście . Paa





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM