23ღ. Flowers in Autumn



Witajcie kochani ! Wracam do was i przychodzę z nowym postem . Pogoda za oknem marna ,ciemne szybkie wieczory , pierwsze dymy z kominów , tak to chyba już na stałe zadomowiła się u nas jesień . Czas dosyć ponury ale za to świetny na ciepłą herbatę i dobrą książkę do poczytania . Przeglądając ostatnio Internet niemal każdy z nas może natknąć się na post , filmik , reklamę związaną z ubiorem jesiennym . Większość w tym czasie stawia na ciemne kolory ubrań . Zazwyczaj jest to czerń , granat , odcienie brązu czy ciemny fiolet . Większość też stawia na trendy tej jesieni i zakupuje je . Jak to wygląda w moim przypadku ? Szczerze wam powiem że specem znającym się na modzie nie jestem , Mam tutaj na myśli komentowanie to co będzie modne czy też jest a co nie . Nie jestem taką osoba a sprawy zostawiam takie osobom które się na tym znają . Jeśli chodzi o mój styl na jesień to nie jest on ściśle określony . Uwielbiam robić połączenia nie banalne ale ciekawe . Łączyć krótkie letnie spody z grubymi ciepłymi górami . Nie zamykam się w ciemnych kolorach . Czy to lato czy to zima pozostaje przy swoich pastelach które uwielbiam i w których czuję się lekko i zwiewnie nawet w najbardziej ponurą pogodę . Lubię także wprowadzać motywy letnie w postaci wzoru, printu na danej rzeczy czy także użyć letnich butów . Mój styl w którym się obracam nie jest określony wręcz przeciwnie jest skomplikowany . Oglądam mnóstwo pokazów mody , programów modowych i inspiruję się tym . Bo najważniejsze według mnie to pozostać sobą w modzie i wyrażać przez nią siebie . Wtedy każdy czuję się wyjątkowy i dobrze w tym co nosi . Nie warto upodabniać się do kogoś czy ubierać się według trendów jeżeli się ich nie czuje . Ważne by pozostać sobą i czuć się dobrze ze sobą . Must have natomiast dla mnie stanowią swetry . Jak już wcześniej wspomniałam są to moi ulubieńcy całoroczni  . Lubię także w tę porę roku nosić sukienki tuniki czy spódniczki . Zakolanówki sweterkowe to zdecydowanie mój ulubieniec na tę porę roku .W połączeniu z trampkami wygląda ciekawie . A ty jak lubisz wyglądać na jesień ? Ciemno vs Jasno ? Odpowiedz mi poniżej . Tak , jak zwykle się rozpisałam . Mój dzisiejszy post zawiera sesje którą uchwyciłam jednego jesiennego wieczoru . Sami spójrzcie . Do zobaczenia .Paa.















DRESS : BOUTIQUE
JEWELLERY : ORSAY  
WATCH : MOHITO
                                                                   BAG : MOHITO
                                                                BALLETS : MOHITO
JACKET :ZALANDO 




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM