24ღ. Diy Blouse With Fringe




Hej moi kochani . Wracam do was po trochę dłuższej przerwie . Natłok prac , obowiązków i złego samopoczucia spowodował małe opóźnienie . Ale jestem i witam się z wami w sobotni wieczór . Dzisiaj przychodzę do was z postem diy . Przygotowałam dla was kolejny pomysł na przerobienie koszulki . Myślę że wam się spodoba .Jak po tytule możecie zobaczyć że mam tutaj na myśli pomysł na zrobienie bluzki z frędzlami . Wykorzystam do tego zwykłej białej bluzki z trzy czwartym rękawkiem . Ostatnio frędzle były bardzo modne dlatego ja tez postanowiłam posłużyć się tym trendem i stworzyć coś własnego , oryginalnego inspirując się tymi rzeczami . Myślę że pomysł z użyciem frędzli według mnie wam się spodoba i że może się nim zainspirujecie . Ja serdecznie was zapraszam do komentowania i obserwowania mnie tutaj i na moim Facebook'u który znajduję się obok postów . Zapraszam cie do obejrzenia mojego dzisiejszego pomysłu : 


1. Do wykonania potrzebujesz : Bluzki dowolnego koloru ( ja wybrałam białą ) , igłę i nitkę oraz nożyczki i szpilki : 


2.Zabieramy się do pracy . Bierzemy naszą koszulkę  i ją zakładamy  . Szpilkami zaznaczamy linie w którym kończy się nam biustonosz w kształcie trójkąta . Dodatkowo szpilkami zaznaczamy miejsce miejsce w którym kończy się nam pas od spodni .


3 . Kolejnym krokiem jest sięgnięcie po nożyczki i obcięcie równo z linią zaznaczoną przy lini pasu spodni . Aby była prosto ja dodatkowo spięłam końce bluzki szpilkami zgięłam na pół i równo z tą linią obcięłam nożyczkami . Po obcięciu naciągnęłam nieco aby  materiał  zrolował się  do środka .


4. Zajmiemy się teraz odciętą spodnią częścią bluzki . Mianowicie wytniemy szwy łączące oba skrawki . Następnie po wycięciu szwów tniemy równą z liną na dwa równe kawałki .





5. Następnie łapiemy za nasze nożyczki i tniemy kawałek za kawałkiem chude paseczki w równej odległości nie docinając do krawędzi . Ale zostawiając odległość od krawędzi około 2-3 cm . Nacięte paseczki naciągamy aby się lekko zrolowały do środka .


6.Górę czyli naszą krawędź zawijamy w coś przypominającego rulonik . I zgodnie z wcześniej wyznaczonym dekoltem w serek przypinamy szpilkami .


7. Z drugim skrawkiem koszulki postępujemy w ten sam sposób co z pierwszym. Następnie równo pod przypiętym kawałkiem materiału dopinamy dokładnie szpilkami .




8. Po przypięciu obu części do bluzki zabieramy się za ich przyszycie . Do tego sięgamy po igłę i nitkę i przyszywamy oba skrawki .

 

9. Efekt po przyszyciu prezentuję się następująco :


10 . A tak wygląda zakończona koszulka po założeniu . W ten sposób się ona prezentuje na sylwetce : 


I jak ? Spodobał się wam taki pomysł ? Dajcie mi znać w komentarzu . Myślę że oryginalny i niepowtarzalny pomysł na stworzenie własnej bluzki której na pewno w sklepie nie znajdziecie .Jest to też dobry sposób na sprawdznie swoich umiejętności krawieckich . Na zakończenie chciałabym wam bardzo podziękować że jesteście ze mną że mnie oglądacie i w ten sam sposób wspieracie . Chcę się tutaj rozwijać i z postu na post być coraz lepsza . Jeszcze raz wam dziękuję i życzę miłego weekendu . Do zobaczenia w następnym poście . Cześć .




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM