26ღ. Diy Chanel Cusion



Hej moi mili . Witajcie w sobotni poranek . Dzień dobry wszystkim . Wszyscy wyspani ? Sobotniego ranka powitał mnie lekki deszczyk . Spływające kropelki po szybie okna aż przyciągały do poduszki . Jednak mój dzień jak co dzień rozpoczął się zaraz po wschodzie słonka . Na dzisiaj moja lista rzeczy do zrobienia się nie kończy  ale dla mnie nie stanowi to żadnego problemu . I jedno takie zadanko , inspiracje mam dla was . Jak po tytule postu możecie zwrócić uwagę na to iż jest to kolejny mój  post diy . W tym poście zajmę  się zrobieniem rzeczy której jeszcze nie robiłam ale chciałabym się nią z wami podzielić . Moją ulubioną marką jest marka chanel . Uwielbiam oglądać ich pokazy mody zawsze nabiorę inspiracji do swoich stylizacji . Ich torebki są piękne dlatego też są one moimi ulubieńcami . Generalnie ich znaczek i całokształt jest dla mnie przepiękny i bardzo charakterystyczny . Ja w swoim zasobie posiadam jedną torebkę właśnie z tej marki koloru białego ze złotymi akcentami którą mogliście zobaczyć w ostatnim poście .Nie przypadkowo nawiązałam do tego tematu ponieważ moje dzisiejsze diy będzie dotyczyło zrobienia poszewki na poduszkę właśnie z logiem mojej ukochanej marki . Jeżeli jesteś ciekaw w jaki sposób to wykonam . Zapraszam cię bardzo serdecznie do dalszego ciągu postu :
                                                         
                            


1. Do wykonania będą ci potrzebne następujące rzeczy : Poduszka wraz z poszewką ( moim wyborem została koloru białego ) , nożyczki . kartonik znajdujący się na tyle bloku A4 oraz dowolny spray ( u mnie jest to znów kolor chromowy ) , czarny flamaster i cyrkiel  .


2. Sięgamy wpierw po kartonik i na nim cyrklem wykonujemy dwa duże koła przechodzące przez siebie :


3. Następnie wzorując się na oryginalnym znaczku chanel według szablonu rysujemy go na naszym kartonie . Rysując wewnątrz dużych kół małe koła i wyznaczając ich granice w których się kończą.Na koniec szablon odrysowujemy czarnym flamastrem  : 


4. Łapiemy za nożyczki i zgodnie z namalowanym szablonem wycinamy znaczek chanel otrzymując w rezultacie szablon do odbicia :


5. Kolejnie zajmujemy się naszą poduszką poszewkę z niej ściągamy , wkład z niej pozostawiamy na boku . Natomiast do środka poszewki wkładamy kilka starych kartek : 


6. Chwytamy za szablon mocujemy go w lini horyzontu na poszewce a po obu stronach szablony przykładamy kartki papieru :


7. Bierzemy się za odbicie szablonu w tym celu sięgamy po nasz spraj i następnie malujemy wzdłuż szablon: 



8. Pomalowaną poszewkę pozostawiamy na dłuższy czas aby farba zaschnęła i utrzymała się w swoim miejscu. Ja dodatkowo gdy znaczek chanel zaschnął wzięłam spray i popsikałam wszystkie krawędzi poduszki:



9. Efekt po włożeniu wkładu i efekt końcowy malowania wygląda w ten sposób i  także w ten sposób prezentuję się ona w towarzystwie  innych poduszek :


Myślę że pomysł dosyć ciekawy a co najważniejsze oryginalny . Ja jak wiecie uwielbiam tego typu rzeczy . Sądzę że jest to fajny dodatek do pokoju . On bardzo odzwierciedla mnie zresztą jak wszystkie moje pomysły na diy . Ze zwykłej poszewki na poduszkę za parę złotych może powstać coś naprawdę fajnego ładnego i nieoczywistego . Ja się z wami już dzisiaj żegnam . Zobaczymy się w kolejnym poście . Udanego weekendu . Spędźcie go jak najlepiej . Trzymajcie się kochani . Paaa

     


                                                                                                                                                       

@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM