27ღ. Silver Brocade Skirt



Witajcie kochani .Wpadam dziś do was z kolejnym postem należącym do postów z sesją zdjęciową . Przygotowałam dla was kolejną stylizację w której został użyty tylko jeden kolor . Mianowicie to odcienie przechodzące z bieli do lekkiej szarości . Ulubionymi moimi akcentami tej stylizacji są to srebrne elementy . W tym zestawie takich srebrnych elementów użyłam w postaci butów , biżuterii wykonanej prze zemnie samą a także znajdującej się na głównym planie spódniczki . Spódniczka ta ma strukturę brokatową taką swoją błyskotliwością może stać się ona tematem głównym waszego outfit'u . Ja bardzo lubuję się w kolorze srebrnym czuję się w nim pewniej niż na przykład w kolorze złotym . Srebrne czy też szare ubrania lubię łączyć z taką bazą jakim są ubrania czy dodatki koloru białego . Moim zdaniem wygląda to ładnie ,inaczej i jest też zachowana elegancja .Od pewnego czasu moda stałą się dla mnie czymś więcej niż tylko zwykłym ubieraniem się na co dzień czy chodzeniem po centrach handlowym . W tym temacie postanowiłam zagłębić się nieco więcej . Sięgnęłam po różnego typu artykuły , filmy a także pokazy mody które dla mnie są ogromną inspiracją . Zaczęłam także rozumieć wyrażany styl ubierania poszczególnych rzeczy i łączenia ich ze sobą czasem w dziwne nam połączenia . Rozumiejąc to w swojej garderobie sięgam po różne dziwne dodatki i mieszam je z różnymi stylami . Zakupy ubrań z logiki dosyć błahe pojęcie nie stało się tylko wyjazdem przed daną porą roku i zakupie ubrań na dany sezon .Wręcz przeciwnie teraz nabrało to zupełnie innego znaczenia . Nie kupuję tego co mi wpadnie w ręce lub to co jest modne nie , wyszukuję ubrania tak aby nie były one łatwo rozchwytywane i w miarę możliwości zostały oryginalne . To są moje odczucia wobec mody mogliście ich posłuchać jednej czwartej . A u was jak wyglądają zakupy ? Napiszcie mi jestem ciekawa . Ja się z wami już dzisiaj żegnam mam nadzieje że post wam się spodoba i do zobaczenia w kolejnym poście . Miłego tygodnia wam życzę . Paaa.

 





SWEATHER : MOHITO 
SKIRTS : ZALANDO
SOCKS : GATTA
SHOES : BERSHKA
BAG : PRADA
JEWELLERY : DIY
WATCH : ADIDAS 

 





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM