28ღ. Diy Blouse With Flounce



Hej wszystkim ! Przychodzę do was z nowym postem związanym z moją małą działalnością którą ostatnio dokonałam . Jak już wiecie po ostatnich postach ja uwielbiam modę i wszystko co z nią związane . Jeżeli ktoś myśli że pojęcie moda jest pojęciem abstrakcyjnym to jest w błędzie . Ubranie się wcale nie jest taką łatwą sprawą jak co po niektórzy myślą że włożą na siebie byle co i na tym się kończy . Nie . właśnie , że tak nie jest bo trzeba pogłówkować co z czym pasuję jaki kolor z jakim kolorem jaki fason jakie buty pasuję do tego . Ja tego wszystkiego się uczę i krok po kroku moja wiedza i umiejętności się podnoszą wyższy poziom mam nadzieję że kiedyś w przyszłości będę mogła to wykorzystać . W dzisiejszym poście chce wam przedstawić mój kolejny sposób na a mianowicie sposób na bluzkę z falbankami w obrębie biustonosza .Chcę wam tez pokazać że przy nie wielkiej ilości materiały można zdziałać cuda wykorzystując do tego jedynie jedną rzecz . Jeżeli jesteście ciekawi jak to wykonam zapraszam was bardzo do obejrzenia dalszej części :



1. Do wykonania potrzebujesz następujących rzeczy : Bluzkę dowolnego koloru ( ja wybrłam szary ) , ostre nożyczki , igłe z nitką i szpilki :


2.Krok pierwszy wkładamy bluzkę i dwom szpilkami zaznaczamy miejsca takie jak : a) miejsce na wysokości biustonosza tam gdzie będzie znajdowała się falbanka b) miejsce u dołu bluzki które koljnie rozcinamy wzdłuż lini . 


 3. Teraz zajmujemy się odciętą częścią . Wpierw wycinamy w niej szef i z  drugiej strony rozcinamy na połowę aby powstały dwie części :



4. Kolejno z części które nam powstały będziemy tworzyć falbanki . Górną część rolujemy do wewnętrznej strony .


5.Chytamy teraz za igłe i nitkę . Igłę zawlekamy na nitkę . Zwinięty rulonik zszywamy do siebie w formię charmonijki . W taki o to sposob postepujemy z dwoma częściami    :




6. W ten sposób powstały nam dwie falbanki które koljnie przyszyjemy do miejsca zanaczonego biustonosza : 



7. Gdy jedna z falbanek jest przyszyta pierwszą dźwigamy do góry i pod spód przyszywam drugą : 


8. Gdy natomiast obie falbanki są mocno przyszyte . Pora na przymiarkę :


9.W ten sposób prezentuję się efekt końcowy naszej pracy : 


 I jak podoba wam się ? Tak wygląda inspiracja falbanki według mnie . Uwielbiam robić sobie ubrania jest to moje hobby któremu staram sie poświęcać wystarczająco dużo czasu . Mam nadzieję że was zainspirowałam w małym stopniu . Zapraszam was do obserwowania komentowania tutaj i na Facebook'u . Zostawcie jakiś ślad po sobie i dajcie mi znać że jesteście tutaj ze mną i że mnie wspieracie . Ja już się wami żegnam i do zobaczenia w kolejnym poście .Paa


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM