31ღ. Dirty Pink Shoes With Small Far



Witajcie kochani . Witam was w kolejnym poście . Dzisiejszy post będzie dotyczył moich małych sugestii i obserwacji związanych z trendami jesieni . Jesień , jesień... Sklepy wypełnione kurtkami  ,płaszczami , szalami i czapkami . Czuć definitywny powiew jesieni .Przechodząc koło wielu sklepów,zatrzymując się przed wieloma witrynami i spoglądając na manekiny wystawowe .Dostrzegłam wiele podobieństw pomiędzy różnego typu sklepami . Otóż podobieństwa są następujące . Po pierwsze kroje płaszczów , kurtek czy bezrękawników są bardzo zbliżone do siebie często różnią się tylko małymi detalami , kolorami czy dodatkiem futerka . Drugim aspektem jest różnica w materiale . Pomimo iż nasze oko widzi zbliżone do siebie odcienie kolorów i wydaję nam się iż stają się one identyczne różnica polega w materiale . Jeżeli wzięlibyście do porównania da płaszcze które wydają wam się być identyczne tylko z rożnymi metkami . Sprawdźcie zawartość materiału . Może właśnie tam znajduję się główna różnica materiału jak i ceny . Mówiąc wcześniej o różnicy w postaci małych detali . Miała na myśli swój własny przykład .Znalazłam identyczne dwie rzeczy z taką samą zawartością materiału . identyczne pod wszystkimi względami . Jak to mówią diabeł tkwi w szczegółach . U mnie również spełniło się to gdyż różnica polegała w kolorach wszytego zamku . Jeżeli natomiast chodzi o kurtki . Moje spostrzeżenia są takie iż dominujące są parki które były kilka sezonów wcześniej ale tą dominację kwestionują kurtki puchowe typu bomber czy nawet typu płaszczyku . Ocieplane ,cieplutkie , puchowe kurtki podbijają nasze serca . Większość z nich prezentowana jest w odcieniach pudrowych a także kolorach żywej tęczy . Ja także uległam pokusie i uroku tych ślicznych kurtek . Mój wybór padł na białą kurtkę puchową z małą naszywką na prawym ramieniu. To by było na tyle z czym chciałam się dzisiaj z wami podzielić . Mam nadzieję że post wam się spodobał . Serdecznie zapraszam was na mojego Facebook'a i tutaj do obserwacji mnie . Trzymajcie się kochani . Miłego tygodnia . Do Następnego . Paaa.






JACKETS : SHEINSIDE 
SWEATHER : TALLY WEIL
SKIRT : BOUTIQUE
TIGHTS : GATTA       
SOCKS : GATTA      
SHOES: MERG  
JEWELLERY : MOHITO 
WATCH : MOHITO
BAG : ABROAD 



@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM