33ღ . Beige & Black Outfit With Gold



Witajcie kochani po krótkiej przerwie . Zabrakło mnie tutaj z wami przez ten czas z powodu natłoku obowiązków i rzeczy do zrobienia . Ale już jestem wracam do was i standardowo przychodzę do was z kolejnym postem . Chciałabym dzisiaj powiedzieć wam po krótce moje kolejne spostrzeżenia na temat sezonu jesień/zima . Otóż to co zauważyła to to że trend z udziałem ekoskóry czy skóry towarzyszyć będzie nam i tej jesieni /zimy . W wielu sklepach macie możliwość znalezienia coś w tym deseniu . Chodzi mi tutaj mianowicie o rzeczy typu : sukienki , spódniczki , spodnie czy rękawiczki . W skład tego także wchodzą płaszcze i kurtki . Eko skórka została w nich zastosowana jako taki dodatek często występuje ona na rękawach czy kieszeniach jak obszewka wokół zamka czy też kapturach . W kurtkach mogą mieć one zastosowanie częściowe i całościowe . Częściowe w przypadku katany i dodatków w postaci rękawów czy kaptura . A całościowo to standardowe klasyczne czarne ramoneski czy skajki . Zastosowanie to nie wzięło się przypadkowo większość ubrań znalezionych przez nas w sieciówko wych sklepach jest po części inspirowane rzeczami wybiegowymi . Według mnie dwoma charakteryzującymi się sklepami będzie Zara i H&M . Sklepy różnią się swoimi ubraniami na tle innych co bardzo je wyróżnia . Nie mniej pokazują nam ubrania w innych niestandardowych połączeniach , rojach i materiałach . Drugim takim trendem na ten sezon jest materiał aksamit czy Velvet . Materiał ten możecie spotkać w każdym sieciówko wym sklepie w postaci bluzki , bluzy, sukienki nocnej czy golfiku . Taki też materiał został wprowadzony do garniturów dla kobiet . Charakteryzuje się ona pięknym połyskiem pod światło i miękkością w dotyku . Nie jest on banalny nadaję charakteru eleganckiego , wieczorowego , formalnego czy wyjściowego . Pięknie komponuję si z wieloma rzeczami nadając im to coś . Ja odwołując się do pierwszego trendu którym wymieniłam chcę wam dzisiaj pokazać moją spódnice w materiale z eko skórki . Połączyłam ją z beżem bielą i złotem . Niżej możecie zobaczyć moje połączenie . Myślę że wam się spodoba . Zapraszam was wszystkich do obserwacji i pozostania ze mną . Ja się z wami żegnam i do zobaczenia w kolejnym poście . Paaa.












COAT : ZARA
BLOUSE : MOHITO
LEATHER SKIRT : MARAVILLA
CAP : ORSAY
BAG : CHANEL
SHOES : KRISFASHION
TIGHT: GATTA
JEWELLERY : MOHITO  
WATCH : GENEWA


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM