34ღ. Diy Metal Baskets With Ornamention



Hej kochani . Wracam dziś do was z nową energią a także nowym pomysłem na ozdobę do pokoju .Jak już mnie znacie mam wiele pomysłów na różne rzeczy czasem pozornie nie logiczne i w innym zastosowaniu . Tak i dzisiaj postawiłam na nie proste diy związane z wykorzystaniem rzeczy o zupełnie innym zastosowaniu niż te które ja wybrałam dla tej rzeczy . W diy najlepszą rzeczą jest to że każdy przedmiot można wykorzystać na swój własny sposób i przedstawić go w innym świetle . Najważniejszy jest pomysł i zachowanie oryginalności swojej pracy . Taką oryginalność można otrzymać robiąc własną rzecz inspirując się pomysłami wcześniej zaczerpniętym a także własnymi . Dekorowanie pomieszczenia własnymi rzeczami ręcznego wykonania będzie zawsze stanowić oryginalność  naszego pokoju oddając przy tym charakter pomieszczenia co za tym idzie i nasz . Ja was gorąco zachęcam do próbowania własnych wykonań  różnych rzeczy i próbowania swoich pomysłów . Nie ma nic lepszego niż jak dobra koncepcja , plan pracy i spokojne dokładne wykonanie  ..Ja wpadam dzisiaj do was z postem mianowicie  diy koszyków na warzywa i owoce w kuchni ale w moi  wydaniu będą to wiszące ozdoby na drobiazgi pełniące funkcję koszyków . Jeżeli jesteś ciekaw co wymyśliłam bardzo zachęcam cie do obejrzenia postu :



1.Do wykonania następującej rzeczy będziesz potrzebował : srebrnej wstążki , nożyczek , koszyka na owoce lub warzywa , podstawki metalowej na garnek a także łańcuszka i haka oraz małej girlardyny w postaci kryształka  .


2.Pierwsze chwytam za koszyk nożyczki i srebrną wstążkę . Z wstążki odcinamy cztery równe kawałki i przywiązujemy w czterech rogach koszyku .


3. Cztery rogi wstążki łączymy razem wiążąc pętelkę na końcu i zaczepiając nasz hak .


4. W ten sposób otrzymamy pierwszą z trzech części naszych wiszących koszyków.


5. Chwytamy za drugą z trzech części i postępując w ten sam sposób co z koszykiem u góry wykonujemy prace :


6. Kolejno odcinamy cztery kawałki wstążki przywiązujemy do rogów podstawki :


7.Dodatkową czynnością będzie doczepienie łańcuszka na koniec pętelki wcześniej przez nas zrobionego : 



8. Łańcuszek zaczepiamy do środkowego punktu koszyczka :


9. Ostatnią już rzeczą będzie chwycenie za drobne diamenciki oraz łańcuszek i jej kolejnego przymocowania . Łańcuszek wieszacie w środkowej części co w koszyku :



10 . W ten sposób prezentuje się efekt końcowy naszej pracy :





Po dodaniu drobnych ozdób do naszego kosza wygląd koszyków zmienił się jak zdjęcie wskazuje :




Tak o to z niepozornego koszyka i podstawki można zrobić coś naprawdę fajnego , odmiennego od wszystkich ozdób w sklepie takiego naszego . Stanowi piękną dekoracje w moim pokoju podkreśla jego charakter i charyzmę . Myślę że sposób ci się spodobał i że wykonanie nie sprawi ci wielkich trudności . Jeśli jesteś ciekaw na co jeszcze mam pomysł zostań ze mną i obserwuj mnie i mój pomysły tutaj , na blogu , na Facebooku a także przez pocztę .Serdecznie cie zapraszam . Życzę wam miłego tygodnia . Do zobaczenia w kolejnym poście . Paaa.



@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM