36ღ. Black Blouse With Gold Pocket & Tiny Details



Hej moi kochani . Witam się z wami w nowym poście . Już na wstępie chce wam bardzo podziękować mianowicie za dwie rzeczy . Przeszliście moje najśmielsze oczekiwania . Swojego bloga prowadzę od 3 miesięcy a w te 3 miesiące wchodząc ostatni o na statystki daliście mi przeszło 3000 tys wyświetleń . Dla mnie jest ogromna liczba . Przybywa was coraz więcej jest coraz więcej odzewu z waszej strony co bardzo mnie cieszy i motywuję do systematycznej i pomysłowej pracy  . Oglądacie mnie z przeróżnych stron świata , kraju i pozostajecie ze mną . Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak mocno dźwiga na duchu i dodaje motywacji . Chcę wam także podziękować za życzliwe przyjęcie mnie za odzewy w postaci komentarzy a także osobą które napisały do mnie osobiście i mogłam je poznać . Za to wszystko chcę wam bardzo podziękować i zachęcić do zostania ze mną dalej ale i pozostawianiu czegoś po sobie . Będzie mi bardzo miło .A wracając do dzisiejszego postu . Mam dla was kolejny pomysł taki mój pomysł na wykorzystanie starej złotej torebki i zrobienia z niej ..... no właśnie sami zobaczcie co można z tego zrobić . Nie wydając na to dużo pieniędzy zwykle koszty diy mieszczą się w granicach 20-25 złotych . Myślę że w standardowej ofercie nie znajdziecie bluzki w takiej cenie . Dodatkowo przy stworzeniu własnego pomysłu zachowujecie oryginalność . Plus mile spędzony czas przy zabawie z tym .Staram się wykonywać rzeczy nie zbyt trudne ale efektowne . Jestem osobą która czasem podpatrzy pomysł w galerii i zrobi to na swój własny sposób . W tym poście przedstawie wam wykonanie bluzki ze złotymi dodatkami w moim wydaniu . Tych bluzek ostatnio było bardzo dużo w sklepach i ja także zainteresowałam się tym trendem . Jeżeli temat cie zainteresował zapraszam cie serdecznie do przeczytania części dalszej :


1.Do wykonania będą ci potrzebne : bluzka ( ja wybrałam czarna z dekoltem w serek ) ,złotą starą torebkę ( znaleźć
 także możecie w taniej odzieży ) , igłę z nitką , nożyczki , kartki papieru i mazak : .


1. Zaczynamy ! Krokiem pierwszym jest założenie bluzki na siebie i zaznaczenie przy dolnej krawędzi spodu koszulki szpilką miejsce , w którym kończy się rozporek w spodniach .


2. Następnie chwytamy za nożyczki i wzdłuż ini prostej oraz wyznaczonego miejsca tniemy bluzkę tak aby odciąć tę część.


3. Gdy wykonamy czynność standardowo naciągamy krawędzie , które wywijają się nam na zewnątrz .


4. Teraz czas na kartkę i mazak . Na kartce malujemy kształt naszej kieszeni ( zobacz na zdjęciu ) ja wybrałam kwadratową lekko zaokrągloną .Następnie chwytamy za nożyczki i ją wycinamy .





5 . Teraz z naszej torebki wycinamy skrawek jej materiału i następnie odwracając go na odwrotną stronę odrysowujemy kształt kieszeni . Sięgamy po nożyczki i dokładnie po liniach wycinamy .




6. Kolejno zakładamy naszą bluzkę i zaznaczamy miejsce w którym znajduję się biustonosz i z lewej bądź prawej strony wbijamy szpilkę aby zaznaczyć miejsce przyszycia kieszonki .Następnie nić w dłoń i przyszywamy w wyznaczone miejsce .



 7.Teraz czas na wspomniane prze zemnie tiny details w postaci małych złotych emblematów na jednym z ramion .Otóż postępując zgodnie z instrukcją powyżej wykonujemy dokładnie te same czynności co z kieszonką(zobacz na zdjęciach ).



8. W powyższej czynności przyszywania naszych emblematów Ważne jest skupienie się dobrym przyszyciu wzdłuż lini zgięcia tak aby za mocno nie zachodziły do środka ani nie wychodziły na zewnątrz . 




9 . Tak prezentuję się bluzeczka po zakończonym działaniu .


Mam nadzieję że pomysł wam się spodobał i sposób wykonania tej czynności . Myślę że nie jest to zbyt trudne ale za to efektowne i bardzo tanie . Koszt całej koszulki wyniósł 22 zł podobnego rodzaju możecie znaleźć w centrach handlowych za co najmniej 60 zł . Dodając Tiny details w postaci strzałek miało nawiązywać do dekoltu w serek jaki ta bluzka posiada . Jest to pomysł nie oczywisty i bardzo oryginalny . Ja uwielbiam robić takie rzeczy jest to rzecz która zawsze sprawia mi dużo radości . Ty też sam spróbuj to świetna zabawa . Ja się już dzisiaj będę z wami żegnać . Jeszcze raz chciałabym podziękować wam i życzyć udanego weekendu . Do zobaczenia w kolejnym poście . Baaj <3 



@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM