37ღ. Winter All Grey Outfit



 Witajcie kochani ! Wpadam do was z nowym postem w której będzie kolejna i przedostatnia moja pogadanka na temat  części garderoby . Dzisiaj mojej opinii ulegną spodnie i buty . Poddam je swojej własnej opinii . Nie mam do tego wielkich klasyfikacji i nie pcham się do tego zostawiam to osobą znającym się na tym .Ja wyrażam własną opinie i własne poglądu . Jak wspomniałam zacznijmy od tak jakby podstawy każdej stylizacji . Wydaje mi się że tak naprawdę cała stylizacja składa się z dwóch części . Pierwsza jest to nakrycie górne a druga to część dolna stanowiąca spodnie , spódniczki , spodenki i wiele innych. Natomiast iż za oknem zimno , mojemu wyborowi padły jeansy .Zasób całoroczny każdego sklepu oferuje nam jeansy . Czy to lato czy to zima czy wiosna czy jesień zawsze znajdzie się stoisko wieszaki właśnie z tą rzeczą . Oferują nam jeansy typu : rurki , moomjeansy , boyfriendy/ girlfriendy , dzwony ale także leginsy i jeans'owo podobne . Moimi ulubieńcami na ten sezon zostały boyfriendy i rurki . Uważam że świetnie podkreślają sylwetkę i kobiece kształty . Jeżeli myślisz że jeansy nie są dla ciebie , uwierz mi grubo się mylisz . Spróbuj , załóż , przymierz , zobacz . Zapewniam cie , że znajdziesz swoje ulubione jakby szyte na miarę .Tak wielka oferta przeróżnych sklepów da ci tę możliwość odnalezienia swoich własnych . Drugim tematem są buty .Mam tutaj na myśli przede wszystkim sneakersy i traperki . Ja w tym sezonie postawiłam na sneakersy na koturnie . Przyznam szczerze są to moje ukochane buty ostatniego czasu . Sportowy bucik , wygodny oraz obecność obcasa schowanego w bucie znacznie podnosi sylwetkę i ją modeluję . Jest to świetne rozwiązanie dla osób , które są niskiego wzrostu i chcą ubrać dłuższy płaszczyk . Jest to także dobry sposób na sobotnie zakupy , kiedy nie chcesz ubierać typowych niewygodnych obcasów a chcesz ubrać spódniczkę czy się podwyższyć . Naprawdę polecam do wypróbowania . Drugi rodzaj bucików to traperki . Chcę wam tutaj powiedzieć o nie popełnianiu błędu w kupnie bardzo drogich butów zimowych . Okres zimowy nie trwa długo więc nie warto kupować tak drogich butów . Tak...Myślę ze to wszystko z czym chciałam się dzisiaj z wami podzielić . Mam nadzieję , że post wam się spodoba . Niżej przesyłam wam moją kolejną sesję . Mam nadzieję wam się spodoba i pozostawicie coś po sobie . Do zobaczenia . Całuski . Paaa .








COAT : BOUTIQUE
SWEATHER : MEMENTO        
SKIRT : MEMENTO
TIGHTS : GATTA  
WATCH : MOHITO
JEWELLERY : MOHITO    
CAP : ZARA
SNEAKERSY : LU BOO
BAG : MOHITO 


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM