38ღ. Phone Case With Tiny Diamonds



Hejka moi mili . Witam się z wami w sobotni wieczór i zarazem przychodzę z nowym postem . Mam kolejny nowy pomysł na rzecz której jeszcze nie było . Czy nie raz przechadzałyście się po sklepach i stałyście przy kasach a tam za wami na wieszakach wisiały piękne etui na telefon . Patrzycie na swój telefon taki pusty i myślicie sobie może przyszedł czas to zmienić . Jednak kiedy widzicie cenę odkładacie z powrotem na miejsce lub case'y są tylko na telefon modelu iphone . Tak...Myślę iż większość z nas miała takie sytuacje . Dlatego ja wymyśliłam coś aby temu zaradzić . I w dzisiejszym poście pokaże wam jeden z moich pomysłów na ozdobienie case'u na nasz telefon . Myślę iż takich postów pojawi się więcej z różnymi pomysłami . Całkowita cena wykonania etui jest nie wielka i znacznie mniejsza od tej proponowanej w sklepie . Etui , zwykłe etui możecie znaleźć i zamówić na allegro za tak zwane grosze i ozdobić je tak aby wyglądały na bardzo wyszukane . Do dzisiejszego pomysłu nie wykorzystamy dużo materiałów z ledwością dwóch . Według mnie efekt jest spektakularny i oryginalny oraz efektowny . Polecam zrobienie sobie własnego etui . Jest to super zabawa i kreatywna .Jeżeli jesteś ciekaw jak mi wyszło moje zapraszam cie niżej do instrukcji wykonania która jest bardzo prosta :




1. Do wykonania case'a potrzebujesz : etui na telefon ( zgodne z twoim modelem , ja swoje zamówiła na allegro ) ,klej kropelka , a także drobne cyrkonie / diamenciki / koraliki :


2.Zaczynamy od odklejenia od paska paseczka kryształków ( moje kryształki są samoprzylepne i w paskach :


3. Kolejnie nożyczkami odcinamy diamencik po diamenciku i zaczynają cod lewego dolnego rogu case'u przyklejamy :


4 . Odcięte kryształki przymocowujemy wzdłuż lini krawędzi obudowy co jakiś odstęp :


5. Dalsza część przyklejania odciętych ozdóbek kontynuujemy po bocznych krawędziach obudowy aż do zakończenia :


6 . Na zakończenie naszej pracy górną krawędź case'a zachowując równoległość i Harmonię  odstępów przyklejamy diamenciki :


7 . Po ubraniu telefonu w case , jego sylwetka prezentuję się tak jak na załączonym obrazku niżej :


Efekt końcowy wygląda jak wyżej pokazałam . Tak jak wspomniałam bardzo proste ale nasz telefon reprezentuję się naprawdę efektownie i elegancko . Nie jest już taki nudny . Według mnie jest to ciekawy pomysł . Mam nadzieję ,że wam również się spodoba i dacie znać co o tym myślicie . mam do was jeszcze jedną informacje od dwóch dni możecie mnie znaleźć na instagramie : https://www.instagram.com/kingstyyle/ i obserwować , dowiadywać się jeszcze więcej co robię . Serdecznie zapraszam . Dzisiaj się już z wami żegnam i dziękuję za obejrzenie postu . Do zobaczenia w kolejnym . Buziaki paa.




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM