39ღ . Powder Pink & Pastel Colors Outfit



Cześć wszystkim ! Czy u wszystkich już za oknem biało ? U mnie raz widać biały puch otulający drzewa a raz wodę płuczącą drzewa . Jak i pogoda tak i temperatura zmienia się z plus na minus i odwrotnie . Ja oczywiście jestem fanką tych temperatur na plusie gdyż okropny ze mnie zmarzluch i choćbym ubrała na siebie pięć grubych swetrów i dwie pary grubych skarpet  nadal będzie mi zimno . Lecz w tym wszystkim da się tez znaleźć choćby ziarenko szczęścia . Pomimo zimna i chłodnego wiatru , pora ta jaką jest zima jest porą roku wprowadzająca charakterystyczny klimat . Dookoła wszystko przyprószone białym puchem , porozwieszane lampki , kiermasze i ogromna choinka stojąca w centrum miasta . Rzeczy te odmieniają tą srogą nie przyjemną zimę w coś naprawdę  pięknego i przyjemnego . Nie wiem jak wam ale mi ten puch , światełka bardzo nawiązują do rodzinnego ciepła ....Mówiąc tutaj o cieple chciałabym  nawiązać do dzisiejszego tematu postu . Mianowicie wcześniej wspomniane ciepło odwołując się do tematu ubrań mam tutaj na myśli kolor . Kolor jakim jest róż oraz wszystkie kolory pudrowe . Jak już wcześniej wspomniałam jestem ogromną fanka tych odcieni . I właśnie na zimę odnajduję te rozweselenie w tych kolorach . Moim zdaniem bardzo one pasują do tej pory roku wręcz razem współgrają . Zakładając je powodują rozweselenie naszej postawy , mimiki twarzy i naszego zachowania . Z doświadczenia wiem że w takim wydaniu każda osoba będzie odbierana jak osoba pozytywna tryskająca dobrą energią .Myślę także , że jest to fajny sposób na wydostanie się z chandry i poczucia się lepiej . Warto spróbować , nie każdemu przypasuję się ten temat ale eksperymentować trzeba więc serdecznie zapraszam . Niż siedzenie ciągle w odcieniach czerni , granatu i ciemnych szarości takich klasycznych i bardzo popularnych każdej zimy . Zawsze można stylizacje podrasować dodając jeden inny lżejszy kolor . Zasób sklepów daje nam wiele możliwości do działania i próbowania . Zwłaszcza teraz kiedy rozpocznie się sezon wyprzedaży i można naprawdę zaszaleć i zdobyć tak zwane '' zdobycze ,, za przysłowiowe grosze . Łapcie okazję i bawcie się ubieraniem . A na zakończenie zapraszam was poniżej do zobaczenia mojej kolejnej propozycji tym razem nawiązującej do dzisiejszego tematu postu .Mam nadzieję że wam się spodoba i zostawicie coś po sobie . Całuski :*** .Paaa.








CAP : ORSAY
FUR : ZALANDO
SWEATHER : RESERVED
WHITE JEANS : BERSHKA 
WATCH : ADIDAS
JEWELLERY : MOHTO  
BAG : ABROAD
SNEAKERS : LADY - FASHION  





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM