40ღ. WINTER DECORATIONS : Mirror Picture



Hej Kochani ! Witajcie , witam się z wami w ostatni poniedziałek przed świętami . 
Pomyślałam sobie że fajnie by było aby i tutaj u mnie na blogu było czuć zimę i świąteczną aurę . Postanowiłam przygotować dla was serię świątecznych pomysłów diy , które możecie wykonać w każdym domu . Będę się do was odzywała częściej i z nowymi pomysłami tak abyście się nie nudzili a może i nawet zainspirowali . Moją serie postów nazwałam Winter Decorations . Seria ta będzie składała się z 3 postów , które zobaczycie w najbliższym tygodniu . Dekoracje nie będą odnosiły się tylko do świąt ale także i panującej za oknem zimy . Przygotowania ruszyły w każdym domu więc i ruszą na moim blogu . Jeżeli jesteś ciekaw co takiego przygotowałam to ja cie gorąco zapraszam na tydzień ze mną . Myślę , że ci się spodoba i zostawisz coś po sobie . Zapraszam do oglądania : 





Do wykonania niezbędne będą :  wieczko z pudełka po butach , folia aluminiowa , brystol A1 , nożyczki , klej w sztyfcie oraz klej na gorąco :


1. Krokiem pierwszym będzie zabranie się za wieczka od pudełek i  gorącym klejem , sklejenie ich do siebie :


3. Sklejone razem wieczka przekładam na wcześniej rozwinięty brystol . Górną część wieczek smarujemy klejem w sztyfcie i przyklejamy do rozwiniętego brystolu : 

  
3. Odcinamy od krawędzi przyklejonego wieczka około szerokości 5 cm pasek tworząc otoczkę pokrywki :


4. Kolejnie rogi wyciętego kwadratu nacinamy do środka i zgodnie z poniższym zdjęciem zawijamy do środka pokrywki . Sposób pokazany na zdjęciu :


5. Teraz czas na folię aluminiową . Z niej nożyczkami wycinamy małe paski z których formujemy przeróżne kształty mocno gniotąc je do środka . 


6. Kolejnie powstałe elementy przyklejamy klejem w sztyfcie na zrobione przez nas wcześniej płótno w różnych odstępach .


7. Wykonując wcześniejszą czynność kończymy nasze płótno .


8. Po nużącej i czasochłonnej pracy możemy cieszyć się naszym lustrzanko podobnym obrazkiem :


Więc tak ... To by było na tyle dzisiejszego postu . Myślę że dosyć ciekawy sposób na wykorzystanie foli aluminiowej . Myślę również że jest to ładny dodatek na zimę do pokoju . Ja swój zestawiłam z białą świecą waniliową . Mam nadzieję że pomysł ci się bardzo spodobał . Jak już wcześniej wspomniałam będzie ich więcej więc nie może cie tutaj zabraknąć przez ten tydzień . Liczę na  odzew z waszej strony . I zapraszam do obserwacji mnie tutaj jak i na instagramie czy facebook'u . Do zobaczenia za kilka dni . Paa kochani .






@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM