41ღ. WINTER DECORATIONS : Small Material's Hearts



Cześć wszystkim ! Tak jak obiecałam wcześniej , w poprzednim poście , że wpadnę tutaj do was częściej . Tak i też się stanie . Otóż dzisiaj zjawiam się tutaj z nowym i kolejnym postem . Rozpoczęłam serię zimową . Jak i wspomniałam będą to ozdoby świąteczne robione przeze mnie samą . Dzisiaj chciałabym wam przedstawić mój drugi pomysł na ustrojenie pokoju w klimacie zimowym . Jak i też zimowy klimat to charakterystyczny biały kolor . Jak i biały kolor to i poczucie lekkiego chłodu , elegancji i czystości . Każdemu zima kojarzy się z ciepłymi kocami , poduszkami ,sweterkami , futerkami , skarpetkami i wieloma innych rzeczy . Nie bez powodu zostały wspomniane przeze mnie poduszki . Gdyż w dzisiejszym poście powołałam się na poduszkę . Mianowicie użyłam sposobu szycia poduszki by właśnie w ten podobny sposób wykonać swoje małe poduszeczki . Poduszeczki te są wykonane z materiału i wypchane watą o kształci małych serduszek . Chcę wam pokazać że poduszka nie tylko musi mieć zastosowanie do spania czy odpoczywania lecz także może stanowić śliczną ozdobę nie leżąc tylko na sofie czy łóżku . Moje zastosowanie skupia się na czymś innym.... Jesteś ciekaw , cóż takiego wykąbinowałam . Zapraszam cie do dalszej części postu ....




Do wykonania tego pomysłu będzie potrzebował : Starek koszulki bądź podkoszulki , markera  , kartki , waty , igły i nitki , nożyczek , wstążki raz różnych koralików .


1.Pierwsze chwytamy za kartkę i marker . którym to malujemy dowolne serce . Serce może być dowolnej wielkości . Kolejnie nożyczkami wycinamy namalowany element .





2. Kiedy serce nasze leży wycięte . Chwytam na starą koszulkę i zgodnie z kształtem wyciętym przez nas serce odrysowujemy je na koszulce .Koszulkę jednak pozostawiamy w podwójnym złożeniu tak aby wyszły nam podwójne warstwy do zszycia . Takich serce wykonujemy osiem sztuk :





3. Serce wycięte . Chwytam za igłę i nitkę . Zaszywam krawędzi serce do pewnego momentu i kolejnie wypycham je watą i zaszywam do końca :


4. Takich serduszek gotowych po zszyciu razem i wypchaniem otrzymujemy osiem sztuk :


5. Teraz czas na zdobienie naszych serduszek . Do tego wykorzystamy koraliczki i wstążkę koloru białego :


Wstążkę formuje w kształcie małej kokardki i na gorącym kleju przyklejam u góry serca a koralik będzie stanowić środek kokardki . W ten sam sposób ozdabiania wykonujemy na wszystkich serduszkach :



6.Gotowe serduszka układam w rządku jeden koło drugiego tworząc długą linie zachowując te same odstępy .Kolejnie białą wstążkę rozwijamy . Serduszka odwracamy tyłem na przód i gorącym klejem przymocowujemy je do wstążki w odpowiednich odległościach :


7.Teraz przed nami przedostatni krok . Do końców białej wstążki przyklejamy gorącym klejem skrawki wstążki srebrnej nieco szerszej będą on stanowiły uchwyty do przywiązania naszych serduszek :


 8. Już czas na krok ostatni czyli umocowanie serduszek w dowolnym miejscu . Moim wyborem padły barierki mojego łóżka . A efekt wygląda jak na załączonym niżej obrazku :


To już wszystko z czym miałam się dzisiaj z wami do podzielenia . Mam nadzieję że post wam się spodobał oraz pomysł i wykonanie . Święta tuż tuż.... Więc pora najwyższa do przygotowań . Życzę wam miłych przygotowań . Odezwę się do was za niedługo . Zapraszam was do obserwowania mnie tutaj oraz innych portalach społecznościowych .Ja się z wami żegnam i do zobaczenia w nowym poście już niedługo . Paa Misie .




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM