42ღ. Winter Proposition Christmas Outfits


Witajcie Kochani ! Witam się z wami w ten wspaniały i magiczny dzień . Dziś dzień , który zdarza się tylko raz w całym roku , który jest wyjątkowy niepowtarzalny z i z roku na rok coraz piękniejszy . To piękny czas spotkań z rodziną , wspólnie spędzonego czasu i spożycia posiłku razem .Już pewnie każdy przygotowania do tego magicznego czasu rozpoczął dużo wcześniej . Tyle przygotowań , starań aby ten jeden dzień był niesamowity i wyjątkowy dla nas . Za oknem migotają światełka , w domu stoi piękna choinka jej zapach lasem miesza się z zapachem pierniczków a od samego rana strojenie stołu wigilijnego i przygotowanie potraw . Większość tych czynności rozpoczęła się w każdym domu od rana.... Mój dzisiejszy post jak zawsze nawiązuje do tematu mody i będzie dotyczył  on ubioru na ten dzień .Myślę że w każdym domu ten temat przedstawia się w różnych tradycjach .Jedni preferują świąteczne sweterki  czy bluzki , drudzy zielone czy czerwone sukienki jeżeli chodzi o kobiety zaś dla mężczyzn śmieszne świąteczne kwadraty czy skarpetki w wzory , kolory czerwieni i zieleni . Znów trzeci preferują styl dowolny , elegancki lub luźny . Ja w swoich doborach strojów na ten dzień postawiłam na styl dowolny , w którym każdy zawiera odrobinę elegancji . Ile domów , rodzin tyle tradycji świątecznych i zwyczajów . Przygotowałam trzy pomysły trzech stylizacji na te święto i nie tylko bo i na całe święta . Jeżeli jeszcze nie wiesz co ubrać może ci pomogę zainspirujesz się i stworzysz coś swojego . Zapraszam was serdecznie do oglądania: 




1. STYLIZACJA PIERWSZA ღ : W tym outfit'cie dobrałam ze sobą rozkloszowana sukienkę srebrną , tłoczoną na szerokich ramiączkach z zapięciem na plecach . Do tego dopasowałam szpilki nie wysokiego obcasu także w kolorze jasnego szarego posrebrzanego . Do uzupełnienia stylizacji postawiłam na delikatny naszyjnik i bransolętkę koloru perłowego i cekinów .



DRESS : KWADRAT
TIGHTS : GATTA  
HIGH SCHOES : VENEZIA
JEWELLERY : PREZENT

2. STYLIZACJA DRUGA ღ : W tym połączeniu postawiłam na kolory nude . Połączyłam beżową sukienkę z trzy czwartym rękawkiem zakończoną plisami z obcasami typu sandałki także w kolorze nude . Dodatkami wyróżniającymi się będzie zegarek oraz lekki łańcuszek składający się z trzech części :




DRESS : MARAVILLA
TIGHTS : GATTA
HIGH SHOES : LE GANTE
WATCH : GENEWA
JEWELLERY : LILOU

 3.STYLIZACJA TRZECIA ღ : W tym zestawianiu użyłam klasycznego doboru jakim jest czerń i biel . Górną część outfit'u stanowi biały futrzany sweterek z koronką na rękach znów dolną część stanowi tiulowa spódniczka . Wykończeniem stroju są czarne szpilki lakierowane i zegarek ze srebrnymi kryształkami .


SWEATHER : MADE IN ITALY
SKIRT : ZALANDO
TIGHTS : GATTA
WATCH : ADIDAS
HIGH SHOES : KAZAR




Już na zakończenie dzisiejszego postu chciałabym wam życzyć wszystkiego co najlepsze , dużo zdrowia , szczęścia , miłego czasu spędzonego w gronie najbliższych, spokojnych i wesołych świąt pełnego prezentów i miłości . Mam nadzieję że post wam się spodoba . Odezwę się do was po świętach z kolejnymi propozycjami na jeszcze jeden wyjątkowy dzień . Na razie zapraszam do zobaczenia dzisiejszego . Ja się z wami żegnam i życzę wesołych świąt . Narazie kochani . Paaa.


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM