44 ღ . My Proposition On New Year's Eve 2016



Cześć kochani ! Jak już po tytule postu możecie zobaczyć że , dzisiejszy post jest w zupełności poświęcony dzisiejszemu dniu . Mianowicie dniu kończącym ten rok i rozpoczynający nowy . Stary rok żegnamy i witamy nowy wielkim świętowaniem szampanem o północy , petardami , życzeniami nowo rocznymi . Każdy z nas świętuje inaczej . Jedni na dyskotekach , drudzy na tak zwanych domówkach znów inni na balach na sali . Ile ludzi tyle możliwości i różnorodności . Pewnie się już domyślacie że pojawienie się mnie tutaj w ten dzień będzie dotyczyło propozycji na ten dzień . Tak i macie racje bo po to tutaj jestem . Przygotowałam dla was trzy propozycje ubioru na ten wieczór na różne okoliczności świętowania . Jedni wolą wygodę i swobodę na ten dzień inni preferują elegancje 
i dostojność . W moich dobraniach możesz znaleźć i to i to . Dlatego jeżeli nadal nie masz jeszcze pomysłu co z twojej szafy założyć lub co z czym dobrać może właśnie ten post ci pomoże w podjęciu decyzji i się zainspirujesz . Już nie przedłużając zapraszam cie do przeczytanie i zobaczenia postu :




1.STYLIZACJA PIERWSZA ღ : W tym zestawieniu główną rolę będzie pełniła cekinowa sukienką która jest tak modna na ten dzień . Połączyłam cekiny z lekką szarością którą możecie znaleźć na butach i torebce . Dodatki zostały dobrane w kolorze srebrny i są nimi zegarek i łańcuszek oraz bransoletka kolce.Całą stylizację dobrałam pod wyjście do klubu lub na salę balową .



DRESS : MADE IN ITALY 
HIGH SCHOES : BAYLA  
                                                                 BAG : MOHITO
                                                                WATCH : MOHITO
                                                               BRACELETS : ZARA
NECKLACE : LILOU 


 2 .STYLIZACJA DRUGA ღ : Stylizacja ta zawiera wygodniejsze rozwiązanie ponieważ 
dobrałam ze sobą tuniko-koszulę zrobioną na wzór P.Kukulskiej wraz z spodenkami . Dodatki dobrałam w kolorze złotym  i stanowią je buty , naszyjnik , zegarek oraz detale torebki . Cała stylizację przeznaczyłabym na wyjście do klubu lub domówkę .



 SHIRT : MARAVILLA BY KUKULSKA
SHORTS : CAMEIOU
TIGHTS : GATTA
SHOES : VENEZIA
BAG : SINSAY
WATCH : GENEWA
NECKLACE : LILOU



3.STYLIZACJA TRZECIA ღ : W tym dobraniu postawiłam za kolor srebrny i szary jako kolory przewodnie . Dobrałam koszulkę rodzaju velvet wraz z srebrno białą spódniczką . Aby dodać charakteru dyskotekowego dodałam czapkę która wykonałam sama oraz buty typu sneakers koloru srebrnego z ćwiekami . Dodatki stanowią duża ilość naszyjników oraz zegarek koloru srebrnego . Cała stylizacje preferuje na wyjście na dyskotekę .





T-SHIRT : BERSHKA
SKIRT : ZALANDO
SNEAKERS : BAYLA
WATCH : MOHITO
NECKLACES : MOHITO & LILOU
CAP : ADLER & MY DIY


 Więc tak kochani tak wyglądają moje propozycje w wydaniu sylwestrowym . Mam nadzieję że , wam się spodobają i że , będą waszą inspiracją . Na koniec chciałbym wam tutaj złożyć życzenia noworoczne bo nie będę miała możliwości zrobienia tego inaczej . Tak więc chce wam wszystkim życzyć udanego sylwestra , dobrego rozpoczęcia nowego roku ,samych sukcesów w nowym roku , spełnienia marzeń oraz wykorzystywania każdej minuty na sto procent . Tai życzenia śle wam Kingstyle . Dziękuję wam że byliście ze mną przez ostatnie pół roku . Mam nadzieję że , będzie nas więcej i moje małe marzenie się spełni . To już ostatni post w tym roku do zobaczenia w nowym . Buziaki kochani i szczęśliwego nowego roku . Paaa.







@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM