45ღ. New Idea On White Cap




Witajcie kochani w nowym roku ! Witajcie także w nowym poście . Za nim powiem wam cóż dzisiaj dla was przygotowałam , chciałabym zacząć od czegoś innego . Mianowicie życzyć wam jeszcze raz szczęśliwego nowego roku , spełnienia marzeń a także nie stracenia ani minuty w ciągu całego roku . Drugą rzeczą , o której chce wam powiedzieć w sumie to podziękować jest sprawa dotycząca mojego bloga . Mojego bloga prowadzę od pół roku . Bardzo szybko zleciał mi ten czas . Blog stał się dla mnie naprawdę ważna rzeczą , stał się obowiązkiem a także hobby , które uwielbiam robić . Dlatego teraz chciałabym wam podziękować za to że , byliście ze mną przez ten czas i mnie oglądaliście . Mam nadzieję , że będzie was coraz więcej a ci , którzy już ze mną są , że zostaną na dłużej . Chciałabym także żebyście uaktywnili się na moim blogu w komentarzach . Jak to mówią.....Nowy rok , nowa ja i nowe pomysły . Tak i też dzisiaj tak na rozpoczęcie przygotowałam dla was nowy pomysł na zrobienie czapki z daszkiem , która świetnie sprawdzi się na okres wiosny , lata i ciepłej jesieni . W dzisiejszym poście postawiłam na klasyczną zwykłą czapkę , którą znajdziecie tak naprawdę wszędzie . Po mojej metamorfozie  nie będzie już taka zwykłą . A tym czym ją ozdobię nadam jej charakteru eleganckiego . Myślę również , że taka czapka sprawdzi się i w stylizacjach sportowych ale i także eleganckich , dziewczęcych czy bardzo klasycznych . Mogliście ja zobaczyć w poście sylwestrowym w stylizacji sportowo - eleganckiej . Nie przedłużając przejdźmy dalej do wykonania :



1. Do wykonania niezbędne będą : Czapka z daszkiem dowolnego koloru ( ja wybrałam białą ) , igła z nitką zgodna z kolorem czapki a także łańcuch szerokości pół milimetra a długości około pół metra :



2. W naszej czapce interesować nas będą miejsca zwane wywietrznikami u góry czubka czapki :






 3. W tych miejscach będzie przyczepiony łańcuch . Po pierwsze odmierzamy długość łańcuch od jednej dziury do drugiej poluźniając lekko co łuku górnego dużego wycięcia . Będzie wam łatwiej zrozumieć na zdjęciu :



4. Kolejnie pierwsze i ostatnie oczko łańcucha przyszywamy mocno  do dziurek w czapce  igłą i nitką :





5. Następnie z pozostałej części łańcucha odczepiamy kolejny element zgodny z długością . Wpierw przykładamy do czapki . Górne i dolne oczko łańcucha przykładamy pod poprzedniego łańcucha i tak samo opuszczamy tworząc łuk zwisający do końca czapki :




6. I już ostatnia część . Teraz z pozostałości łańcucha odczepiamy ostatni kawałek , który również przyszywamy pod poprzednią warstwę łańcucha . Opuszczamy go w takiej samej odległości jak przerwa między pierwszym a ostatnim :




7. Efekt końcowy przedstawia się w ten sposób :





A tutaj efekt końcowy  po założeniu : 




Więc to wszystko z czym chciałam się z wami podzielić dzisiaj . Mam nadzieję , że mój kolejny pomysł spodoba wam się i wpadnie wam w gust . Dajcie mi znać w komentarzach co myślicie na ten temat i czy także wam się podoba taki sposób zmiany zwykłej czapki . Czekam na odpowiedzi . I zachęcam na mojego instagram'a a także facebook'a gdzie możecie mnie obserwować i dowiadywać się o nowym poście a także o nowościach u mnie . Ja was zapraszam do czytania . Będę się już z wami zegnała . Trzymajcie się misie . Do zobaczenia w następnym poście . Paaa .




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM