47ღ. Hanger With Small Diamonds On Jewelry



Hej moi drodzy ! Wracam do was po trochę dłuższej przerwie , niestety  natłok obowiązków sprawił moją nieobecność tutaj ale dzisiaj przychodzę do was z ogromnym entuzjazmem . Otóż rozpoczynam swoje ferie zimowe i bardzo się ciesze . Postaram się być z wami częściej niż zwykle i poświęcać więcej czasu . Dzisiaj przychodzę do was z postem dotyczącym mojego kolejnego pomysłu . W dzisiejszym poście pokaże wam jak ze zwykłęj deski zrobić wieszak na biżuterie lub na cookolwiek innego związanym z dodatkami . Pewnie więkoszość z nas ma problem z organizacją biżuteri : kolczyków , zawieszek , naszyjników itp. Pewnie każdy z nas przechodząc obok regałów sklepwych spoglądał na wiele organizerów czy wieszaków , których ceny były niezbyt przystepne jak na taki produkt . Jeżeli jesteście ze mną od początku to dobrze wiecie , że jestem osobą , która woli sobie zrobić sama ponieważ sprawia mi to wiele radości i co takie najważniejsze bardzo mnie to interesuje . Staram się być przy tym oryginalna aby nie ściągać pomysłów , ktore zostały już zrobione a jedyne co to tylko się zainspirować na swój własny pomysł . Tym razem do oka wpadła mi metaliczna listewka , którą mogliście zobaczyć w jednym z poprzednich postów . Zrobię z niej wieszak na biżuterie ozdobiony małymi diamencikami który zobaczycie w dalszej częsci postu .Serdecznie zapraszam do oglądania :



1.Do wykonania niesbędnę ci będą : listewka dowolnego koloru ( moim wyborem zostala koloru srebrnego ), śruby , wiertarka , gorący klej i linijka wraz z mazakiem oraz diamenciki :


2. Na początek chwytamy za mazak z linijką i odmierzamy odległości co 5 centymetrów po środku listewki :




3.Kolejnie chwytamy za wiertarkę i wiercimi wszystkie dziry o 0,5 centymetra wgłębienia .




4 . Kiedy dziury są wywiertane  wkręcamy do niej śruby :



5. Teraz zajmiemy się diamencikami , które porozcepiamy na pojedyńcze sztuki :



6. Po rozczepieniu układamy wzdłuż śrub i na ich główkę przyklejamy je gorącym klejem . Tak na zakończenie boki listewki ,które zostały nie oklejnone pomałowałam srebrnym spray'em aby ujednolicić wieszak i pozbyć sie brzydkich boków :



 7.Teraz tylko pora na znalezienie idealnego miejsca oraz przywiertanie gwoździa . Ja wybrałam jeden z moich słupów które stoją w moim pokoju :



8. Na koniec pozostaje nam przeniesienie rzeczy na wieszak . Mojemu wyborze padły : naszyjniki , breloczki , pomponiki oraz czapka . Efekt prezentuje się w ten sposób :



Więc to już koniec dzisiejszego postu . Mam nadzieję , ze spodoba wam sie mój pomysł  na zrobiene własnego wieszaka i sie nim zainspirujecie do stworzenia czegoś własnego . Dajcie mi znać co myślicie i czy podoba wam sie taka forma przechowywania swojej biżuteri . Zapraszam was również do obserwowania mnie na różnych portalach do , których linki znajdziecie na pasku bocznym . Ja się z wami żegnam . Życzę udanego weekendu . Do zobaczenia . Buziaki ! . Paaa.




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM