50ღ. New Proposition On Beige Cup With Brads



Hej wszystkim ! Jak po tytule możecie zobaczyć w dzisiejszym poście przedstawie wam mój kolejny pomysł czy propozycje na odnowienie starej lub nowej czapki . Tę czapkę , którą wam dzisiaj pokaże , mogliście już zobaczyć w poprzednim poście . Pewnie nie jednego razu byliście w jakiejś galerii , sklepie sieciówko wym i widzieliście tam czapki z ćwiekami lub naszywkami lub łańcuszkami czy różnymi brożkami . Ja również byłam jedna z was ,która takie czapki widziała . Po ich zobaczeniu stały się one dla mnie inspiracją i nowym pomysłem do wykonania czegoś swojego . Zaczęłam od zaopatrzenia się w zwykłą jednokolorową czapkę , którą znalazłam na allegro . Macie tam szeroki wybór całej gamy kolorów takiej czapki jaką tylko chcecie . Drugą rzeczą w jaką się zaopatrzyłam były ćwieki , które znajdziecie w każdej pasmanterii . Koszt tej czapki jest stosunkowo o wiele niższy niż koszt czapki sklepowej . Jeżeli nie zależy ci na tym aby nosić czapkę , którą posiada większość popularyzacji to na pewno ten pomysł świetnie się u ciebie sprawdzi . Nie znajdziesz go nigdzie indziej chyba , że staniesz się dla kogoś inspiracją wtedy możesz zobaczyć swój projekt w czyimś pomyśle . Ja takie rozwiązanie uwielbiam . Uwielbiam zrobić sobie coś dla siebie a jeszcze bardziej cieszy mnie to kiedy komuś się to spodoba . Moim głównym mottem jest być oryginalną i wierną swoich pomysłów czy nawet projektów .A teraz zapraszam cie do dalszej części postu :

ღ 


1. Do wykonania potrzebujesz : Czapki z daszkiem ( ja wybrałam kolor beżowy ) , ćwieki 20 sztuk a także nożyczki .




2. Zaczynamy od ćwieków . Ja polecam poukładać sobie przed sobą ćwieki w kształcie takim jaki chcielibyście aby znalazł się na czapce .




3. Kiedy już macie pewność że ten kształt i ułożenie jest takie jakie chcecie to przechodzimy do wpinania ćwieków w czapkę . Do tego świetnie sprawdza się nożyczki . Pamiętajcie nie używajcie do tego paznokci ! ;) . Kolejno jeden za drugim wpinamy je do czapki a przebite ząbki zaginamy do środka tak aby podczas noszenia nie zrobiły nam krzywdy .




 4. Efekt końcowy prezentuję się w następujący sposób :



Nasza czapka już gotowa . Wykonanie jej nie jest trudne ale za to efekt końcowy jest zachwycający . Jest to fajny pomysł na nadchodzący sezon letni i jego rozpoczęcie . Myślę ,że  sprawdzi się ona w sezonie ciepłej jesieni również dobrze jak w letnim . Mam nadzieję że pomysł wam się spodobał . Dajcie mi znać w komentarzach co wy o tym myślicie . Ja zapraszam was do obserwowania mojego bloga mam jeszcze wiele pomysłów i na pewno nie będziesz się ze mną nudzić . Do zobaczenia kochani w kolejnym poście . Narazie . Paa ;* .

ღ 



@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM