54ღ.Dark Grey Blouse With Sequins



Hejka wszystkim ! Wracam tu do was po krótkiej przerwie i przychodzę do was z nowym postem . W dzisiejszym poście przedstawie wam mój kolejny pomysł na przerobienie zwykłej casual bluzki . Otóż jakiś czas temu mieliśmy sylwester. Większość dziewczyn kupowało na tę okazję sukienki i przeważnie były to sukienki wykonane z cekinów. Ja również taką sobie zakupiłam i mogliście ją zobaczyć w jednym z postów. Jednak na tej jednej sukience cekinowej się nie skończyło. Efekt cekinów tak mnie urzekł , ze postanowiłam zakupić również inne rzeczy z tym motywem . Znalazły się w nich między innymi : bluza , spódniczka a także i spodnie . Rzeczy te nie są wykonane głównie z cekinów ale zawierają ich wstawki. Ten motyw mnie urzekł ale również i zainspirował do zrobienia  własnej bluzki. Tym razem padło na odcień ciemnego szarego. Do tego zakupiłam pasek cekinowy w pasmanterii a także nić według koloru bluzki. Pomysł ten jest bardzo prosty ale efektowny i do wykonania bardzo tani. Gwarantuje, ze takiej rzeczy nie znajdziecie w żadnym sklepie. Taką bluzkę , którą wykonam urodzajni waszą stylizację i nada jej wyjątkowego charakteru . Zaczynamy naszą prace......Serdecznie zapraszam was do zobaczenia i zainspirowania się moim pomysłem .




1. Do wykonania tej rzeczy potrzebne ci będzie : bluzka dowolnego koloru (  mój wybór padł na szary ) , igła i nitka zgodna z kolorem bluzki a także pas cekinów dowolnej szerokości ( mój 10cm ), którą zakupiłam w pasmanterii. 


2. Chwytamy za nasz pasek cekinów i koszulkę. Zastanawiamy się nad tym co chcemy zrobić z cekinów . W moim przypadku padło na krzyż .


3. Wpierw odmierzam długość dłuższej części krzyża i ją odcinamy . Następnie z pozostałości paska odcinamy dwie krótsze części o tej samej długości .


 4.Dwie krótsze części będą stanowiły ramiona krzyża 


 5. Kiedy wszystkie części mamy gotowe . Przyszedł czas na umiejscowienie ich na naszej bluzce .


6. Kolejnie wybrane części przyszywamy kolejno do bluzki nitką i igłą .


 7. Kiedy wszystko przyszyjemy ( a zajmie nam to dłuższa chwilkę ) . Efekt końcowy będzie naprawdę ładny i estetyczny a prezentować się będzie w ten sposób :


Naszą bluzka prezentuję się jak na załączonym obrazku . Mam nadzieję, że pomysł wam się spodobał i będzie dla was ciekawy inspirujący . Chciałabym poznać waszą opinie co o tym myślicie dlatego dajcie mi znać w komentarzach . Myślę również, że taki sposób wykonania nie sprawi wam większej trudności i z łatwością będziecie mogli ją wykonać . To by było na wszystko z czym chciałam się dzisiaj z wami podzielić . Zapraszam was do obserwacji bloga . Do zobaczenia kochani w następnym poście . Buziaki . Paaa. 






@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM