53ღ. Shirt Of Peach Color In Winter Stylisation



Cześć moi kochani ! Co u was słychać ? Jeżeli chodzi o mnie to mam bardzo dużo rzeczy do zrobienia . Ciągle jest w biegu i coś robię . Nie ma chwili , w której bym się nudziła lub narzekała na nudę .Ma to oczywiście swoje plusy i minusy ale ja zawsze staram się znaleźć same pozytywy i czerpać z tego radość .Dziś przygotowałam dla was nowy post poświęcony krótkiej pogadance na temat koszul i ich łączenia . Przedstawie wam moje łączenia w stylizacjach...Ja jestem ogromną fanką koszul i lubię w nich chodzić bez względu na to czy jestem ubrana elegancko czy bardziej na luzie . Galerie handlowe dają nam ogromny asortyment do wybrania swojej idealnej koszuli . W każdym sklepie znajdziecie przeróżne koszule jakie sobie tylko zapragniecie . Ofert jest wiele czy to w kolorach czy też we wzorkach . Czy to z naszywkami czy z wyciętymi ramionami czy może ćwiekami . Różnią się także pod względem faktury chodzi mi tutaj o zwykłą koszulę w porównaniu z mgiełką . Każdy z nas może znaleźć grubość tkaniny odpowiadającej  naszym oczekiwaniom . Rodzajów jest ogrom do wyboru . Lecz taką jedną , którą powinna posiadać każda dziewczyna jest to na sto procent koszula biała . Bez względu od okazji ta koszula przyjeła się że jest strojem galowym. Wcześniej wymienione inne są jej zamiennikami na okazje życia codziennego i do użytku codziennego . Koszula zyskała również na różnorodnym  zastosowaniu . Otóż tą samą koszule którą na siebie zakładacie można potraktować na wszystkie sposoby . Moimi sposobami są : ubieranie koszuli pod sweterek , bardzo dobrze wam znane wiązanie na biodrach , użyć jej jako narzutki płaszczyka pozostawiając rozpiętą lub stworzenia crop-top'u koszulowego zawijając jej końce tuż nad brzuchu w węzełek . Większość tych sposobów znacie i ja również ich używam . Stosuje je do urozmaicenia zwykłej stylizacji lub do dodania jej charakteru . Jedną z tych łączeń przedstawie wam w dzisiejszej sesji . Mianowicie połączenie sweterka z koszulą. Serdecznie was zapraszam do zobaczenia sesji . Dajcie mi znać w komentarzach co myślicie o tej stylizacji i jak u was sprawdzają się koszule . Do zobaczenia w kolejnym poście . Buziaczki . Paaa.







COAT : ZARA
SWEATHER : SOON
SHIRT : MADE IN ITALY
JEANS : STRADIVARIUS + DIY
SHOES : CCC
BAG : MOHITO
JEWELLERY : MOHITO




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM