57ღ. Invoice Materials In White & Black Colour



Cześć moi kochani ! Co tam u was? Jak się macie ? U mnie jest już o wiele lżej i lepiej. Egzaminy napisałam więc mam troszkę więcej czasu dla siebie jak i też dla was aby napisać nowy post. Ten nowy tydzień zaczęłam naprawdę rewelacyjnie... To wszystko zasługa słońca, które mnie przywitało w poniedziałkowy ranek i sprawiło, że nagle wszystko się we mnie obudziło. Nowa energia, nowe pomysły, inny humor, uśmiech na mojej twarzy. Naprawdę nie zdawałam sobie sprawy jak wielkie znaczenie ma słońce na moje samopoczucie. Mam nadzieję, że to dopiero początek dni pełnych słoneczka i ciepłego powietrza. A tak ,że każdego ranka będzie mnie budziło i sprawiało mi radość a także i dawało motywacje do działania. Tą piękną pogodę postanowiłam wykorzystać. Dlatego też pojechałam na sesję zdjęciową, którą znajdziecie w dzisiejszym poście. Tematem przewodnim dzisiejszej sesji jest kolor czarny i biały. Ostatnio pod czas egzaminów , na które wiadomo obowiązuje strój galowy; natchnęło mnie do stworzenia stylizacji właśnie w tym deseniu. Otóż na moim blogu dosyć rzadko są stylizacje w tym połączeniu dlatego tez postanowiłam zrobić coś innego. Podstawą każdej szafy są spodnie czarne lub białe a także i t-shirt biały lub czarny. Jest to tonalny must have jeżeli chodzi o podstawy każdej szafy. Tak naprawdę używając tych dwóch prostych kolorów w połączeniu ze sobą tworzymy outfit. Bez większego główkowania. Lecz większość z nas te kolory stosuje jako podstawy lub podkład pod stylizacje. Przez ich uniwersalność pasują dosłownie do wszystkiego czy do wymyślnego stroju czy do zwykłego look'u. Zawszę będą wyglądać dobrze i będą wpasowywać się w przeróżne stroje. Jak wiecie ja kolor biały ubóstwiam i znajduję on się w każdej mojej sesji a w połączeniu z czarnym jest naprawdę świetny. Aby nie było tak prosto i banalnie postanowiłam troszkę poeksperymentować. Wykorzystałam tylko te dwa kolory ale za to w przeróżnych fakturach między innymi futerku i w lekkim tiulu. Dajcie mi znać jak wam się podoba te zestawienie razem i co o tym myślicie. Mam nadzieję, że post wam się spodobał i zostawicie coś po sobie. Zapraszam was do obejrzenia mojej kolejnej sesji. Ja się będę już z wami żegnać . Miłej reszty tygodnia. Ładenj pogody i uśmiechu na twarzy. Do zobaczenia kochani w kolejnym poście już niedługo. Narazie . Buziaczki. Paaa.









HAT : ZALANDO
FUR : ZALANDO
LEATHER JACKET : ZARA
DRESS : VARLESCA
TIGHT : CALZEDONIA
BAG : CHANEL
JEWELLERY : LILOU
WATCH : GENEWA
BOOTS : BERSHKA
   





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM