59ღ. New Trend Rhinestones On My Grey Shirt



Hej wszystkim ! Witam was w kolejnym poście . Nie wiem jak wam ale mi humor dopisuje doskonale od kiedy słonko zawitało u nas. Daje mi tyle energii, nowych pomysłów, chęci do życia, do robienia ciągle czegoś nowego. Byłam już naprawdę wyczerpana tą zimną, brzydką, ponurą pogodą. Przytłaczała mnie ona bardzo i odbierała radość i chęć do robienia czegokolwiek. Lecz teraz wszystko się zmieniło, jestem zmotywowana do robienia więcej. Wracając do dzisiejszego postu to przygotowałam dla was kolejny mój pomysł tym razem na szarą zwykłą koszule z modnym teraz trendem. Przechodząc ostatnio po wielu sklepach w galerii jak i poza znalazłam mnóstwo rzeczy z cyrkoniami, różnorakimi koralikami , diamencikami czy kryształkami. Znajdują się one w każdej części garderoby. Głównie występują na bluzach, bluzkach, koszulkach, koszulach czy też spodniach, getrach czy dresach. Znajdziecie je również na torebkach , kurtkach, paskach czy jeans'owych kurtkach. Jest to totalny must have tej wiosny. Powiem szczerze, że bardzo mi ten trend przypadł do gustu i uważam, że jest świetny i bardzo oryginalny. Zwykłe koraliki mogą stać się przewodnikiem w stylizacji i nadać jej wyrazistego charakteru. Oprócz sklepów wypełnionych tym trendem i ogromna gama wyboru ubrań w nim , otworem stają przed nami również pasmanterie. Ile przeróżnych wzorów, kolorów , kształtów ,wielkości koralików tam znajdziecie , o jakich tylko marzycie. Możecie się w ten sposób wyróżnić na tle całego asortymentu tworząc coś własnego i oryginalnego. Jak mnie już troszkę znacie to jestem dosyć ciekawska i nie które rzeczy lubię robić sama. Dlatego też i temu trendzie nie zostałam dłużna i wpadłam na kolejny pomysł przerobienia swojej zwyczajnej koszuli w coś co wpisuje się w listę najmodniejszych trendów. Zapraszam do zobaczenia mojej propozycji :




1.Do wykonania tego pomysłu będzie ci niezbędne : dowolną koszula ( ja wybrałam szarą), igłę i nitkę ( mój wybór padł na białą) a także cyrkonie które ja wybrałam takie lustrzane srebrne .


2. Chwytamy za naszą koszulę i cyrkonie. 


3. Zastanawiamy się na miejscem umieszczenia cyrkonie i gdy już się zdecydujemy układamy je w wybrany przez nas sposób.


4.Jak widzicie moim wyborem został kołnierzyk koszuli i rozmieszczenie jak na zdjęciu. Podpowiem wam że warto sięgnąć po telefon i zrobić zdjęcie ułożeniu aby mieć łatwość do odtworzenia w razie zsunięcia się ich .


5. Po przyszyciu ich nasz kołnierzyk prezentuję się jak na załączonym obrazku .


6. Natomiast efekt końcowy koszuli prezentuję się w ten sposób :




I jak wam się podoba efekt końcowy ? Dajcie mi znać w komentarzach co uważacie i czy ten trend wam się podoba. Myślę że ten sposób jest naprawdę łatwy i nie sprawi wam trudności a efekt końcowy jest zadowalający. Uważam, że taka mała zmiana nadaje świetnego charakteru i oryginalności naszej rzeczy. Dodatkowo umieszczając cyrkonie w tym miejscu zastępujecie nimi biżuterię ale również ładnie prezentują się przy twarzy. Mam nadzieję, że się zainspirujecie i stworzycie coś swojego interesującego. Zachęcam was do próbowania zmian i wyrażaniu swojego własnego stylu. Bo nic bardziej nas nie odwzoruje na pierwszy rzut oka jak właśnie nasz oryginalny styl. To by było wszystko co chciałam wam dzisiaj pokazać. Będę się już z wami żegnać. Do zobaczenia w kolejnym poście już niedługo. Narazie kochani. Paaa.







@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM