61ღ. Famous Trend On My Powder Pink Blouse



Hejka moi kochani ! Wedle mojej obietnicy stawiam się z nowym postem po niedługiej przerwie. Na początku chciałabym wam powiedzieć , że dzisiaj i jutro będziecie mogli spotkać mnie na przedmieściach Warszawy a to dlatego , że będę na wycieczce szkolnej. Jak już kiedyś wam pisałam ja te miasto, naszą stolice kocham i uwielbiam w niej przebywać. Dlatego też możecie sobie wyobrazić jak wiele radości sprawia mi ta myśl, że tutaj jestem. Uwielbiam ją przede wszystkim za różnorodność ludzi jaka tutaj występuję ale także za tą wyjątkową atmosferę. Dla mnie jest to świetny czas do nabrania nowych inspiracji, nowych pomysłów a także poznania nowych rzeczy. Ja jestem osobą bardzo ciekawą różnych rzeczy kochającą podróżować. Najmniejsze nawet podróże czy wycieczki sprawiają mi wiele radości. W dzisiejszym poście chciałabym wam przedstawić mój kolejny pomysł na tym razem na pudrowo-różową bluzeczkę. Inspiracja na ten pomysł wzięła się przede wszystkim z bardzo modnego trendu na kabaretki. Szczerzę mówiąc spodobał mi się bardzo ten trend. Jest on taki mocny, wyrazisty, bardzo charakterystyczny i oryginalny. Każdy z nas widział tysiące zdjęć, filmików i poradników na ten trend. Nosić je można na tak wiele sposobów czy to pod spodniami, czy do spodni krótszych czy dłuższych czy do spódnicy czy spodenek możliwości jest tak wiele. Mojemu gustowi najbardziej przypadły kabaretki koloru białego. Według mnie na porę wiosenną są idealne bardzo lekkie, delikatne i uniwersalne pasujące do wielu stylizacji. Ja będę nosiła je przede wszystkim w zestawach pudrowych. Ten trend zainspirował mnie do wykonania bluzki a dokładniej jej rękawków właśnie w ich fakturze czyli dużych oczkach. Łącząc technikę ple cienia wykonałam ich fakturę na rękawkach. Jesteś ciekaw jak mi wyszło. Zostań ze mną do końca postu :





1.Do wykonania mojej bluzeczki będziecie potrzebować : nożyczek, szpilek, igły z nitką a także wcześniej wspomnianej bluzeczki w moim przypadku jest ona koloru pudrowego różu.



2.Zaczynajmy! Pierwszym krokiem jest założenie bluzki i szpilkami zaznaczenie wysokości na poziomie łokci.



 3. Kolejnie chwytam za nożyczki i odcinamy zakończenia rękawów.




 4. Po odcięciu zakończeń naciągamy rękawek a odciętą część zachowujemy.



5. Ponownie bierzemy nożyczki i wzdłuż rękawka aż do miejsca zaznaczonego szpilką tniemy cieniutkie paseczki .




 6. Nacięte paseczki naciągamy delikatnie. Kolejnie bierzemy się za plecenie. Wiążemy jeden paseczek z drugim na supełek zostawiając mały otwór.



 7. W ten sposób postępujemy ze wszystkim i paseczkami łącząc je ze sobą.



 8. Po zapleceniu wszystkich paseczków razem , otrzymamy siateczkę jak na zdjęciu niżej.



9. Pozostałe krótkie zakończenia paseczków koło supełków odcinamy nożyczkami. Po ich odcięciu chwytamy za odcięte wcześniej zakończenie rękawka.



10. Chwytamy za igłę i nitkę. Końcówkę rękawka przykładamy do siateczki. Wkładamy ją do środka i igła z nitką przyszywamy ją do zakończenia.




11. W ten sam sposób postępujemy z drugim rękawkiem.


12. Kiedy już drugi rękawek będzie gotowy , efekt końcowy będzie prezentował się w następujący sposób.



Efekt końcowy prezentuje sie jak na zdjęciu wyżej. Mam nadzieję że pomysł przypadł wam do gustu i wam się spodoba. Dajcie mi znać co myślicie, jak wam sie podoba. Myślę, że jest to troszkę trudniejsze, ambitniejsze i pracochłonne ale mam nadzieję, że nie sprawi wam to większej trudności. To już wszystko z czym chciałam się dzisiaj z wami podzielić. Nie zapomnijcie o zostawieniu czegoś po sobie. Życzę wam kolejnych miłych, ciepłych, wiosennych dni. Do zobaczenia już niedługo. Narazie. Paaa.











@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM