62ღ. Powder Colors In Light Delicate Spring Outfit



Cześć wszystkim! Witam się wami w sobotnie popołudnie. Nie wiem jak u was ale u mnie przysłowie w marcu jak w garncu sprawdza się idealnie. Pogoda zmienia się z dnia na dzień. Raz świeci ślicznie słońce na drugi dzień pada. Powiem wam szczerze, że i tak mnie to nie smuci wręcz cieszy, że przynajmniej nie jest tak zimno i nie pada śnieg. Dzisiaj ponownie przychodzę do was z nowym postem, w którym to chciałabym wam po krotce powiedzieć jak wyglądają moje przygotowania do sezonu wiosennego i co na ten sezon zakupiłam i co zamierzam nosić. Dla mnie w sezonie wiosennym nie może zabraknąć moich ukochanych pudrów dlatego też większość swojej uwagi skupiam na rzeczach w tych kolorach. Oczywiście pozostaje również przy swoich basic'ach czyli kolorze szarym i bieli, których nie może zabraknąć w tym sezonie. Jeżeli chodzi o zakupy to jestem totalnym zdobywcą wyprzedaż owym. Większość mojej szafy pochodzi z wyprzedaży. Kocham na nie chodzić i wynajdywać tak zwane perełki za naprawdę niskie ceny. Rzeczy,które zakupiłam na sezon wiosenny również z nich pochodzą lecz nie wszystkie. Swoją uwagę  w pierwszej kolejności skupiłam na nakryciach zwierzchnich, których widocznie brak w mojej szafie. Zakupiłam białą ramoneskę ,którą możecie zobaczyć w dzisiejszej sesji, płaszczyk koloru pudrowego różu, kurtkę bomber w kolorze  metalicznego różowego złota i srebrną kurtkę. Zakupiłam również spodnie jeans'owe bardzo charakterystyczne, białe rurki, rurki w kolorze brudnego różu a także i rurki w kolorze nude. Na moich zakupach nie mogło również zabraknąć sweterków, które również zakupiłam w kolorze baby blue, miętowym, nude a także brzoskwiniowym. Jak już nas wiosna wita tak i nie mogło zabraknąć spódniczek, które również zakupiłam w przeróżnych fasonach i kolorach. Przechodząc do wykończenia stylizacji czyli butów skupiłam się troszkę na trendach , które będą obowiązywały w sezonie wiosennym i zakupiłam sobie baleriny wiązane inspirowane Miu Miu, zakupiłam również półbuty inspirowane butami Gucci a także i beżowe buty sznurowane, które możecie zobaczyć w dzisiejszej sesji. Jeżeli chodzi o dodatki w postaci torebki nie zakupiłam jeszcze żadnej i stąd moja prośba do was jeżeli widzieliście gdzieś jakieś ciekawe wiosenne torebki podeślijcie mi link do nich będę naprawdę wdzięczna. Tak i tak właśnie wyglądały moje ostatnie zakupy na wiosnę. Z tym rzeczami oczywiście pojawią się posty na blogu a co za tym idzie nowe inspiracje dla was, To już na tyle z czym chciałam się z wami podzielić w dzisiejszym poście. Zostawiam wam moją kolejną sesje. Dajcie znać czy takie połączenie wam się podoba. Do zobaczenia w kolejnym poście. Buziaki. Paaa.







 JACKET : BERSHKA
SWEATHER : MOHITO
SKIRT : COCOMODA
SHIRT : MADE IN ITALY
SHOES : PIECES
BAG : CHANEL
TIGHTS : GATTA
WATCH : ADIDAS

 




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM