64ღ. Soft Lace White Dress With Copper Color





Hejka kochani ! Co u was słychać ? Jeśli pamiętacie z ostatniego postu pisałam wam, że humor mi nie dopisuje. Tak niestety było..Przez ostatnie kilka dni postanowiłam skupić się tylko na sobie. Postanowiłam być troszkę egoistyczna wobec ludzi. Zaczęłam bardziej patrzeć na dobro swoje a nie dobro innych. Jestem osobą,która zawsze chcę dogodzić każdemu, chce pomóc każdemu i zrobić wszystko tak aby było dobrze. Ale często w tym wszystkim zapominam o swoim dobrze i później bardzo cierpię. Ludzie tego nadużywają, wykorzystują to co bardzo mnie boli. I właśnie kilka dni temu powiedziałam dość tego. Stanęłam przed lustrem i powiedziałam sama sobie " Kinga teraz czas patrzeć na siebie". Powiem wam, że w pierwszym momencie było to trudne. Jak to codzienność, nie brak problemów i różnych zadań do wykonania. Tak i mnie napotkało wiele. I właśnie w tych momentach powiedziałam te najsłynniejsze " Nie ", którego czasem trudno jest nam użyć. Szczerze to proste słowa a potrafią wiele zmienić. Najbardziej co mnie zdziwiło to reakcja ludzi. Przyzwyczajeni do odpowiedzi "Tak" słyszą odpowiedź "Nie". I te ich oburzenie na twarzy. Myślę, że przy takim rozwiązaniu na razie zostanę tak aby ludzie docenili to co mieli wcześniej. Przechodząc do dzisiejszego postu to jego tematem jest kolor miedziany lub takie różowe złoto. Ten kolor urzekł mnie od pierwszego wejrzenia. Tym pierwszym wejrzeniem była kurtka bomberka którą możecie zobaczyć niżej. Od niej się właśnie zaczęły moje zakupy tego koloru. Dla mnie ten kolor jest świetny. Pasuję do tak wielu stylizacji. A co najważniejsze nie jest on banalny. Daje takiego wyjątkowego charakteru i sprawia, że na ulicy nikt nie przejdzie obojętnie.Bez kresu pokochałam również koronki i lekkie prześwity. Sukienki delikatne z tak zwanego "firankowego" materiału, które nadają takiej lekkości zwiewności naszej stylizacji. Uważam, że ten trend jest świetny na tę wiosnę. Bardzo oddaję on mój charakter i odwzorowuje mnie. Ogólnie kocham te połączenie tego pięknego koloru z tą delikatnością. Te połączenie przygotowałam w dzisiejszej sesji, do której was zapraszam. Dajcie mi znać w komentarzach jak wam się ona podoba i co myślicie o tym zestawieniu. Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Do zobaczenia już niedługo w kolejnym. Miłego piątku i weekend'u. Paaa kochani.







 BOMBER : H&M
CAP : ADLER + DIY
DRESS : VARLESCA
TROUSERS : ZARA
SHOES : DEEZ 24
BAG : CHANEL
WATCH : ADIDAS
JEWELLERY : LILOU






@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM