66ღ. Puma Velvet With Silver Grey Stylization


 Hej wszystkim ! Czy to znowu ta zimna i deszczowa pogoda do nas wróciła ? Mam nadzieję, że to tylko przejściowe i już niedługo na niebie znów zawita słońce i zrobi się cieplutko. Koniec tygodnia, mamy weekend. Nie wiem jak u was ale dla mnie bardzo wyczekany. Mam mnóstwo rzeczy do zrobienia, na które najzwyczajniej nie mam czasu w ciągu tygodnia. Niestety rutyna wróciła, i wszystko nabrało tych samych barw co wcześniej. Szczerzę, to jestem zmęczona już szkołą. Nie jestem zmęczona nauką i obowiązkami szkolnymi ale jestem zmęczona i wyczerpana psychicznie. Już niedługo piszę egzaminy końcowe, a kiedy uświadamiam sobie to wszystko to koniec roku zbliża się naprawdę dużymi krokami i ten fakt pomaga mi zbierać siłę na kolejne dni. Pomimo tego mam w sobie dużo motywacji i energii do działania. Dlatego też czasu nie marnuje na patrzenie się w sufit, a jedyne co to działam aktywnie. Wracając do tematyki postu to chciałabym omówić następny trend i przedstawić wam stylizacje jaką wymyśliłam z nim. Trend ten to materiał Velvet, który jest tak niesamowity i interesujący , który szybko rozniósł się  między nami. Rzeczy wykonane właśnie w tym materiale są naprawdę charakterystyczne. Pięknie odbija światło dodatkowo mieni się podczas odbicia a co najwalniejsze jest elegancki i taki królewski. Patrząc na ten typ materiału kojarzy on się nam z materiałami i strojami panujących dawno dawno temu w  takich jak na przykład... Szekspir. Ten stary materiał spotykamy teraz już wszędzie. Na bluzkach, bluzach, spodniach z paseczkiem na bogu, szorty czy spódniczki a nawet i kombinezony. Nie zabrakło i dodatków z tym motywem. Jak na przykład buty typu szpilki i sneakersy, a także i w ślicznych torebkach. Materiał ten może się komuś kojarzyć  z czasami jego mamy lub babci. Bo faktycznie ten materiał w tych czasach był wtedy na topie. Tak naprawdę jest kilka tych materiałów, które wyglądają bardzo podobnie i łudząco są takie same. Wyróżnić można : Welwet, Aksamit, Velvet i Welur. Materiały te różnią się między sobą miękkością, grubością a także i połyskiem który odbija światło. Na oko wydają się być identyczne jednak po dotknięciu czy dobrym przypatrzeniu się i zapytaniu się o cenę da się je odróżnić. Ja ten trend użyłam w swojej dzisiejszej stylizacji w postaci butów sportowych i koszulki. Dajcie mi znać co myślicie o takim połączeniu. Dodam że spódniczkę, którą mam na sobie na sesji została wykonana przeze mnie ze starych jeansów. Również ocenicie jak mi wyszła. Zapraszam was teraz do zobaczenia stylizacji i równo znacznie się z wami pożegnam. Życzę udanego weekendu. Do zobaczenia już wkrótce w nowym poście. Na razie. Buziaki. Paaa.









 LEATHER JACKET : STRADIVARIUS
T-SHIRT : BERSHKA
SKIRT : MY PROJECT
TIGHTS : GATTA
SNEAKERS : PUMA VELVET  BY RIHANNA
BAG : MOHITO
WATCH: MOHITO
JEWELLERY : MOHITO





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM