67ღ. New Idea On Metamorphosis Spring Jacket



Witajcie moi drodzy ! Co u was słychać? Jak u was z pogodą? Szczerze to tak zwariowanej pogody to ja dawno nie widziałam. Jak już pięknie świeci słońce i jest bardzo cieplutko wszyscy są pełni energii to na drugi dzień pada deszcz i jest okropnie zimno. Jak już po wcześniejszych postach mogliście zauważyć, że pogoda dla mnie ma znaczenie i ma na mnie dosyć spory wpływ. Tak i tym razem jej zmienność mocno na mnie wpływa. Czuję się tak dziwnie, lekko zmęczona, osłabiona i troszkę rozdrażniona. Mam nadzieję, że wkrótce się ona ustabilizuję co poprawi mi i wam nastrój jeżeli czujecie się podobnie jak ja. Mamy teraz okres świąteczny co oznacza, że mamy wolne i  możemy po odpoczywać. Jeżeli chodzi o mnie to ja zbytnio nie po odpoczywam gdyż mam wiele rzeczy do zrobienia, na które nie miałam czas wcześniej. Dodatkowo jestem w trzeciej klasie gimnazjum i o ile wam wiadomo zaraz po tej przerwie świątecznej będę pisała egzaminy gimnazjalne. Dlatego tę przerwę wykorzystam w zupełności do przygotowań do nich. I tutaj też informacja dla was, że przez ten okres posty mogą się nieco opóźniać gdyż większość mojej uwagi skupie na przygotowaniach i blogowanie odłożę na drugie miejsce. Za co was przepraszam ale myślę, ze zrozumiecie. Obiecuję, że zaraz po napisaniu egzaminów wracam z pełną gotowością i nowymi pomysłami. Więc na pewno nie będziecie się ze mną nudzić. Wracając do tematu dzisiejszego postu to mam dla was kolejny pomysł. Pamiętacie ten szał na kurtki typu parki ? Tak pewnie każda z nas to pamięta i do dzisiaj on trwa. Nie da się ukryć że te kurtki stały się tak popularne, że każda dziewczyna w szkole, w galerii miała ją. Ja swoją zakupiłam zaraz na początku kiedy tak duża liczba osób nie interesowała się jeszcze nią. Chodziłam w niej ciesząc si, że mam coś innego. Jednak kiedy to wszystko się zmorzyło i każda zaczęła ją mieć tak i ja przestałam w niej chodzić. Szczerze przestała się mi ona podobać. Jak szłam czułam się jakby wszystkie dziewczyny były moimi bliźniaczkami i różniły się tylko odcieniami. Podirytowało mnie to troszkę i zawiesiłam ją na wieszak. Pod czas ostatnich porządków wiosennych znów ją odnalazłam i postanowiłam ją odmienić i sprawić aby nie była taka jak od każdej. Użyłam do tego inspiracji z trendów wiosennych. Mianowicie tego bogatego zdobienia, które u mnie stanowiły : koraliki i cyrkonie i kryształki. Jeżeli jesteś ciekaw co takiego zrobiłam zapraszam cie do dalszej części postu :




1.Do wykonania będziesz potrzebował : kurtki ( ja wybrałam Parkę koloru khaki ) , koraliki, cyrkonie, kryształki, igłę z nitką i nożyczek.



2. Chwytamy za naszą kurtkę i decydujemy się, w którym miejscu chcemy  umieścić nasze zdobienie. Mój wybór padł na rękawy kurtki i kieszenie.


3. Kiedy się już zdecydowaliśmy. Bierzemy nasz zdobienia w postaci koralików, kryształków i cyrkonii. Staramy się je poukładać tak jak nam odpowiada w dowolnym kształcie czy układzie.



 4.Jak już się zdecydowaliśmy i jesteśmy pewni tego układu, chwytamy za igłę i nitkę. Powiem wam, że jest to pracochłonne i należy to zrobić dokładnie i mocno przyszyć bo robicie to tylko raz a kurtka posłuży wam na pewno na długo.


5. Teraz czas odzwierciedlić ten sam wzór na drugim rękawku. Więc postępujemy w identyczny sposób co z poprzednim.



6. Po przyszyciu zdobienia do rękawów, czas na kieszenie. Ponownie chwytamy za koraliki i kryształki i umiejscowimy tak jak nam się podoba.



7. Kolejnie jak następuje przyszywamy nasze koraliki i kryształki igłą i nitka. Powtarzamy ten ruch na obu kieszeniach. Pamiętajcie znowu o solidnym przyszyciu ich tak aby później podczas użytkowania nic nam nie odpadło.



8. Tak prezentuję się efekt końcowy. Powiem wam jeszcze co ja zrobiłam dodatkowego. Ponieważ moja kurtka posiadała złote detale postanowiłam to zmienić gdyż moim zdaniem nie bardzo one pasowały do zdobienia. Tak tez pościągałam je z kurtki i spray'em pomalowałam na kolor srebrny a później w te same miejsce ponownie przymocowałam.




Więc tak kochani tak prezentuję się mój pomysł na wiosenną kurteczkę. Myślę, że się wam spodoba. Na pewno będzie ona modna bardzo tej wiosny i co najważniejsze nie będzie ona już taka nudna. Na tle tych kurtek na pewno się nią wyróżnicie a co najważniejsze to swojej wiosennej stylizacji nadacie wyjątkowego charakteru. Oczywiście wasze koraliki czy kryształki mogą być koloru jaki sobie tylko zapragniecie moim wyborem zostały kryształki  w kolorze srebrnym i koraliki w kolorze perłowym tak aby pasowały do mojej garderoby i większości stylizacji po prostu aby były uniwersalne do wszystkiego. Dajcie mi znać jak wam się taki pomysł podoba i czy kupujecie taką zmianę tej kurtki. Ja się z wami będę żegnać. Do zobaczenia już niedługo w kolejnym poście. Narazie kochani. Buziaczki. Paaa.








@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM