68ღ. Baby Blue Color Like In Heaven



Hej hej kochani ! Witajcie w drugi dzień świąt. Na początku chciałabym wam powiedzieć Wesołych Świąt Wielkiejnocy ! , spędzenia czasu z bliskimi i smacznego jajka. Tak jak w poprzednim poście wspomniałam te święta są dla mnie innymi świętami. A to dlatego gdyż cały swój czas nie skupiłam na odpoczywaniu i leniuchowaniu ( co w moim przypadku niespotykane ), lecz na solidnych przygotowaniach do egzaminów. Nie jest to dla mnie jakiś większy kłopot, jedyne co mnie tak nurtuje to ta w miarę ładna pogoda za oknem, która nawet nie jest taka najgorsza i chciałoby się wyjść na spacer gdzieś na dłużej. Niestety muszę to sobie odpuścić skupić się na tym co czeka mnie w przyszłym tygodniu a na spacer przyjdzie jeszcze czas. Teraz zrobiłam sobie małą przerwę aby napisać dla was coś nowego. Nie chce was tutaj zostawić bez niczego a taka krótka przerwa na podwórku z laptopem dobrze mi zrobi. Jeżeli chodzi o teamtykę dzisiejszego postu to mam dla was kolejną sesję zdjęciową i co za tym idzie kolejną stylizacje. Tym razem postawiłam na coś innego i poszłam w trendy wiosenne. A to dlatego, ze ostatnim czasem jestem wielką fanką koloru baby blue. Nie wiem dlaczego ale ten kolor mnie tak urzekł w połączeniu z bielą wygląda niesamowicie moim zdaniem. Jest on inny niż typowy niebieski ,o wiele lżejszy i delikatniejszy. Pomimo jego chłodnej barwy nadaję on nam takiej dziewczęcość i lekkości. Ja ten kolor łącze tak naprawdę z dwoma jeszcze innymi. Posługuję się tutaj Total look'iem w odsłonie białej i jeans'u. Te Look'i bardzo mi się spodobały a  w połączeniu ze sobą wyglądają jeszcze lepiej. Ogólnie cała stylizacja zyskała charakter sportowy przez dodanie dwóch dodatków sportowych czyli czapki i plecaka. Myślę, że dzisiejsza stylizacja nawiązuje do amerykańskich dziewczyn które ubierają się tak na co dzień. Nosząc spódniczkę z trampkami z zaa wielką kurtką jeansową, czapką z daszkiem na głowie i oczywiście z plecakiem. Uważam, że ten strój można temu przypisać. Jako, że uwielbiam stylizacje eleganckie i w większości razach ubieram się w stylu eleganckim ten sportowo elegancki również mi odpowiada i czuję się w nim dobrze. Dajcie mi znać czy strój wam się podoba i czy wy też lubicie taki styl. Na zakończenie chciałam wam życzyć jeszcze raz Wesołych Świąt ! A tym, którzy tak jak ja od środy będą pisali egzaminy życzyć powodzenia i trzymam za was kciuki. Ja już się z wami będę żegnać koniecznie dajcie znać co myślicie. Do zobaczenia wkrótce. Buziaki. Paa.
















LEATHER JACKET : BERSHKA
CAP : ADLER + DIY
SWEATHER : STRADIVARIUS
JEANS SHIRT : RESERVED
SKIRT : COCOMORE
BAG : CROPP
JEWELLERY : MOHITO
SHOES : ZALANDO





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM