69ღ. Flower's Badges On White Slip On



Cześć wszystkim ! Co u was ? Jak się macie trzecioklasiści po egzaminie ? Ja powiem wam mam się dobrze i czuję ogromną ulgę, że jest już koniec i jest już po wszystkim. Każdy z nas był pewnie zestresowany i obawiał się co będzie. Ja również byłam jedną z was, która miała wielkie obawy. Wszystko zniknęło kiedy przekroczyłam próg szkoły i zobaczyłam wszystkich. Mój stres zniknął. Skoncentrowałam się i skupiłam się na tym co dla mnie najważniejsze i wyciszyłam co pomogło mi osiągnąć totalny spokój i napisałam to. Teraz tylko czekać na wyniki. Wracając do dzisiejszego postu to mam dla was coś naprawdę niesamowitego. Tak,tak...Jak po tytule widzicie przygotowałam dla was mój nowy pomysł na....Buty ! Po raz pierwszy robię rzecz dotyczącą nie ubrań, koszulek czy innych części garderoby ubraniowej. Tym razem mój pomysł wylądował na butach. I to takich dosyć modnych tego sezonu bo są to buty typu Slip On. Mój pomysł został zainspirowany trendem naszywek, których jest tak pełno wszędzie. Trend ten jest dosyć specyficzny i albo się go lubi albo nienawidzi. Specyficzny a to dlatego, że kojarzy się on ze stylem vintage, który sam w sobie jest bardzo charakterystyczny i nadaje wyjątkowego charakteru każdej stylizacji. Nie jest on także prosty w dobieraniu ze sobą ubrań. Natomiast mi ten trend się bardzo podoba i pewnie nie jest to pierwszy post, który będzie go dotyczył.  Przeglądałam ostatnio strony właśnie z butami tego typu. Bardzo mi się spodobały natomiast ich cena niezbyt. Poprzyglądałam się im dosyć długo i wpadłam na pomysł aby zrobić je sama dużo mniejszym kosztem. Zamówiłam buciki na allegro  wraz z naszywkami takimi jakie chciałam. Z racji tego że mam wiosnę a później lato i dookoła nas będzie wkrótce bardzo kwieciście. Dodatkowo w mojej garderobie posiadam dwie rzeczy właśnie z motywem kwiatowym tak i też dlatego naszywki wybrałam właśnie w  tym motywie. Łączna suma bucików to czterdzieści złotych buty, które widziałam to około osiemdziesiąt, dziewięćdziesiąt złotych. Myślę, że naprawdę się opłaca zrobić coś samemu. Jeśli cię zainteresowałam koniecznie zostań do dalszej części postu.







1. Co będziesz potrzebował ? Niezbędne będą oczywiście buty, naszywki dowolne jakie tylko chcecie, szklankę,  klej i szpilki.




   2. Zaczynamy od naszywek. Wybieramy taką ilość jaką chcemy aby znajdowała się na naszym bucie. Ja wybrałam ich sześć po trzy na jeden but.



3.Kolejnie zastanawiamy się na ich umiejscowieniem. Aby sobie pomóc w wyobrażeniu ich wyglądu w ich przymocowaniu pomagamy sobie szpilkami. Przypinając delikatnie nimi naszywki do naszego buta. Wnętrze buta wypychamy szklanką dzięki, której napnie się nam bucik a naszywki dokładniej przymocujemy.





4. Ja swoje naszywki umieściłam w trzech miejscach. Największą na przodzie a dwie mniejsze po bokach. Tę samą czynność powtarzamy na obu butach.




 5.Kiedy już są gotowe czas je przymocować na stałe. Do tego potrzebny jest nam klej do butów. Musi być to specjalny do nich aby się nam nasze  naszywki nie odczepiły. Jest to klej w granulkach, który  należy rozpuścić nad kąpielą wodną. Gorącym klejem i pędzelkiem rozprowadzamy po naszywce i przyklejamy do buta.




 6. Kiedy już przykleimy naszywki,  nasze buty wyglądają w ten sposób.




7. To jednak jeszcze nie koniec. Aby naszywki naprawdę mocno się przymocowały i wszystko dokładnie wystygło. Po wystygnięciu klej ten sprawi, że nasze naszywki wtopią się  w but. Dlatego ja polecam wam zostawić buciki do wystygnięcia około 1-2 dni  najlepiej na świeżym powietrzu. Możecie do tego wykorzystać okno lub parapet tak jak ja to zrobiłam.




8. Po dwóch dniach możemy cieszyć się naszymi bucikami. A efekt końcowy  prezentuję się w ten sposób.





Więc to już by było na tyle z czym chciałam się z wami dzisiaj podzielić. Mam nadzieję, że taki pomysł wam się spodoba i was zainspiruje do stworzenia swoich własnych bucików. Myślę, że jest to fajny sposób na wyróżnienie się z otoczenia bo przecież nikt takich samych butów jak wy nie będzie miał. Nie trzeba wydawać zbyt wielkiej ilości pieniędzy by mieć rzeczy najnowszych trendów. W swoich pomysłach stawiam przede wszystkim na oryginalność ale też niskie koszty tego wykonania. Nie trzeba wydawać mnóstwo pieniędzy aby być trendy. To jest motto, które towarzyszy mi we wszystkich projektach. Dajcie mi znać jak wam się to podoba i czy kupujecie taki pomysł.  Ja się z wami żegnam i do zobaczenia już niedługo w kolejnym poście. Życzę wam miłego weekendu. Buziaki. Narazie. Paaa.









@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM