70ღ. Powder Pink Velvet Like About Pixie



Hejka moi kochani ! To znowu ja ! Witam was w dzisiejszym poście.  Dzisiaj dosyć pozytywnie u mnie. Egzaminy zakończone więc i też troszkę więcej czasu dla siebie. Ostatni czas był dla mnie naprawdę ciężki. Wiele rzeczy wyważyło się w tym samym czasie, że sama nie wiedziałam co pierwsze zrobić i za co się zabrać. Dotyczyło to przede wszystkim przygotowań do egzaminów ale także i mojego życia prywatnego. Na szczęście ten napięty czas już zelżał i w końcu mam czas tak jakby dla siebie, dla rzeczy, które są dla mnie ważne i mnie interesują. Powiem wam, że taki tryb życia jest naprawdę męczący w zależności od tego jakie rzeczy robimy. Czy robimy je z przymusu czy takie, które naprawdę chcemy robić. Ja teraz mam czas na te rzeczy, które chce robić i choć jest ich jeszcze więcej to i tak dla mnie nie sprawiają one wiele trudności. Ja przychodzę do was dzisiaj z postem myślę, że bardzo wiosennym. A to dlatego, że mam dla was kolejną stylizację a co za tym idzie sesję zdjęciową. Jak wiecie jestem ogromna miłośniczką kolorów pudrowych. Nie wyobrażam sobie żadnej pory roku bez nich. Teraz gdy pogoda już w miarę nam dopisuje to stawiam głównie na nie. W tych pudrowych kolorach takim moim ulubionym jest róż bardzo jasny lub taki lekko przybrudzony. Nie wiem dlaczego tak jest. Gdy byłam mała nie zbyt za nim przepadałam, natomiast teraz jest on jednym z moich ulubionych. W tym wydaniu jest on taki lekko przybrudzony i w  fakturze Velvet. Wszystko skomponowałam wraz z ukochanym Denim. Jeans od zawsze jest moją miłością, z którą się nigdy nie rozstanę. Natomiast w tej stylizacji te moje jeans'y są zupełnie inne. Nie należą do zwykłych basic'ów tylko są naprawdę wyjątkowe i inne co ja bardzo lubię. Całą stylizację zachowałam w tych dwóch fakturach i kolorach. Jak możecie zobaczyć ponownie w moim stroju towarzyszą modne trendy typu Total Look Denim, Powder Pink a także i Velvet. Stale się nimi inspiruję i przygotowuje propozycję dla was. Koniecznie dajcie znać co myślicie i jak wam się podoba. Ja natomiast będę zmykać. Zapraszam was do zobaczenia sesji. Widzimy się już  niedługo w kolejnym poście. Buziaki moi kochani. Narazie. Paaa.






 









JEANS JACKET : SINSAY 
BLOUSE VELVET : STRADIVARIUS
JEANS : PULL&BEAR
SHOES: STRADIVARIUS
BAG : ABROAD
SUNGLASSES : ORSAY
WATCH : ADIDAS
JEWELLERY : MOHITO










@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM