71ღ. Grey Spring Cap With Silver Crystals



Cześć wszystkim! Witajcie w niedzielny poranek. Z okazji tego, że jest weekend a wczoraj była sobota udałam się do centrum handlowego. Nie wiem jak wam ale mi sobota kojarzy się właśnie z zakupami, spędzaniem czasu w centrum handlowym w jakiejś kawiarni czy restauracji. Ja natomiast wybrałam tą pierwszą opcje z zakupami. Dokonałam małych zakupów ale przede wszystkim rzeczy, które posłużą mi do diy. Zaczerpnęłam również inspiracji na nowe pomysły. Ostatnio mogliście zobaczyć, że na mojej głowie często gości jakieś nakrycie w postaci czapki z daszkiem, kapeluszu czy czapki wełnianej. Jak wcześniej przez młodsze lata nie lubiłam mieć niczego na głowie tak teraz nosiłabym cały czas. Te wspomniane czapki, kapelusze moim zdaniem świetnie uzupełniają garderobę z akcesoriami i każdą stylizację. Nadają jej wyjątkowego charakteru i zmieniają cały odbiór stylizacji przez otoczenie. Połączenie sportowej czapki z eleganckim look'iem nie tworzy już eleganckiej stylizacji ale już jest to pomieszane i inne co pozwala się wyróżnić. Wiecie doskonale, że ja uwielbiam dziwne stylizacje nie oczywiste dlatego często je stosuje. Będąc w wspomnianym centrum handlowym moją uwagę zwróciła jedna czapka. stanęłam przed witryną i wpatrywałam się w nią. Bardzo mi się spodobała ponieważ była inna i nie spotykana. Po dłuższym wpatrywaniu się wpadłam na pomysł. Mianowicie na to, że taką czapeczkę zrobię sobie sama. Pobiegłam do pobliskiej pasmanterii i zakupiłam potrzebne rzeczy do jej zrobienia. I ten pomysł przedstawie wam w dzisiejszym poście. Jeśli jesteście ciekawi co takiego wymyśliłam to koniecznie zostańcie ze mną do końca. 






1. Do wykonania czapeczki będzie ci potrzebne : czapka w dowolnym kolorze ( ja wybrałam szarą ), nitkę i igłę odpowiadającą kolorze czapki i kryształki w  dwóch kształcie owalu i kwadraciku.



2.  Chwytamy za nasze kryształki i układamy je sobie przed czapką we wzór jaki chcielibyśmy mieć  na czapce. Ja ułożyłam sobie taki :



3. Kolejnie nawlekamy nitkę na igłę i po kolei przyszywamy kryształki do czapki.




4. Po przyszyciu nasza czapeczka wygląda w ten sposób.



 Efekt końcowy prezentuję się tak :





I jak wam się podoba efekt końcowy ? Nie jest to trudne do wykonania. We wszystkim co robię nie liczy się poziom trudności ale jedynie sam pomysł. W moich pomysłach liczy się kreatywność. Myślę, że taką czapeczkę raczej nigdzie nie spotkacie i będziecie się  nią wyróżniali. Czapeczka odpowiada także jednemu z trendów wiosennych także będziecie i modni i wyróżniający się naraz. Mam nadzieję ż ten pomysł bedzie inspiracją dla was. Dajcie mi znać czy wy również lubicie chodzić w czapkach i czy taka wam odpowiada. Ja się z wami będę żegnać. Życzę wam udanego weekendu majowego. My widzimy się niedługo w kolejnym poście. Buziaki kochani. Paaa.






@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM